تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی
تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی

Typing practice تمرین تایپ

هنر خلاصه کار کردن .تنظیم وقت به چه علتی وقتی استفاده می کنی از حالت جدید. توان کاری خودت را از دست می دهی . همیشه نا امید بوده ای از پیشرفت بخش های .از دست رفته من از این قسمت زندگی سر در نمی آورم. بقیه چرا؟ خیلی زود من به این آهستگی پیشرفت می کنم. چرا؟ با وجود این همه پیشرفت. تا میآی به چیزی که دوست داری ؟برسی وقت را پای تلویزیون نگاه کردن . بیهوده از دست داده ای. باورش سخت هست. اما باید به آهستگی .قدم برداری تا کسی صدای پای تو را نشنود. وقتی آرام پشت سر آنها سبز شوی . بی صدا فرصتی برای .لکس العمل برای آنها باقی نم ماند . فقط شنیده ایم نوشتن خوب هست . درآمد آدم را بیشتر می کند . نتوانسته ام. درکش کنم . فقط تکرار می کنم. در نوشته ها باید گاهی دروغ بگویم . گاهی اضافه تر بنویسم . من فقط از روش یک دو یا هنوز به ۳ نرسیده ام . امروز یک دکمه بعد دکمه های اطراف صفحه لمسی را امتحان کردم. لزوم . تکرار دکمه های بی معنی هر چه سعی کردم . نتوانستم با سرعت روی این نوشته هایم فکر یا سرعت اعمال کنم . یک حالت هم داشت . صدای برخورد که خاموش هست . فقط دکمه نمایش داده می شد . فلانی ن را یا هر دکمه را لمس کردی . بعد امتحان ن و نونونونونونونونونونونو  به این نرسیدم . فقط با دقت و ظرافت . اشتباهاتم را هم الان داشتم. هیچی که هیچی . اما یک چیز فهمیدم . لزوم آهستگی و دقت. در گرم کردن.مثل: چاجاحاخاهاعافاقاثاصاپاماناتاالابایاساشاگاکاوادارازاط : مثال تایپی.یک دکمه را با دکمه های دیگر ترکیب کردن.در چه حالتی با روحیه بهتری دکمه ها را لمس می کنی تنظیمات فوتبالی خود را اعمال کنید . تصحیح کلمات هم خاموش می کنم.و. نقطه و شروع . از بازی روزمره زندگی لذت می برم.هنوز راهی برای .دفاع زندگی و مطالب. آنلاین . اشتباهات . جبران ناپذیر. وجود سپر یک پروژه بزرگ . هست . زندگی دروغکی. پس شخصیت . دروغ. اما متاسفانه . با واکنش های واقعی و برخورد . هنوز بیمه آنلاین. یا محافظت درست حسابی نداری. مشکل کجاست. فکرم بیشتر به درد نخور بودن . اینترنت در واقع سرعت عمل خوب نیست. زندگی واقعی . دنیای بهتری هست . هر میزان کمتر خودت را با اینترنت در گیر کنی . این اشتباه را انجام دادم . اصلاحش کنم.اشتباه کنی .سند هست. اما در دنیای واقعئ حرف و صدا ضبط نمی شه . باقی نمی ماند. پس نوشته و صدا زودتر  به تاریخ اگر مال فلان تاریخ باشد . شامل گذر زمان باید باشد . من دیروز تا امروز . عقیده ام و فکرم صبح راجب به کار یا نوشته ام . فرق کرده نباید سند یا این همه اش حرف هست . از جنس حرف مفت هست.

  ادامه مطلب ...