تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی
تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی

I do not want نمی خواهم

مشکل مژه و وقتی که ایجاد میشود . تمام مراحل حرفها همین هست . شانسی برای این نداشته باشی . در فضای رسمی کاری انجام بدهی . اگر با خودت این معنی . به خاطر معنای بیشتری که دوست داری به خاطر خودت . از هر چیزی انگیزه ای که دوست داری . به حالی که می خواهی . با تمام چیزهای که دوست ندارم . واقعیت این هست . با تمام روحیه و چیزی که دوست ندارم . تمام روش های که دوست ندارم . برای واقعیت و چیزی که دوست دارم . با تمام راه حل های که دوست داری . پیش نمی روی . به خاطر چیزی که می توان ادامه ندهی با همه چیز برای رام تمام به خاطر این می توان به خاطر روش خودت می توانی . نتیجه های به راه خودت . تمام چیز به خاطر من می توانم . از همه . چیز میخواهی . به چه معنی دیروز به خودم . این به خاطر خودم راه و این به خودم . به خودم نیاز دارم . به خاطر وحشیانه ترین . حالت های خودت هم نمی توانی . انگیزه ای برای . کمک نیاز به چیزی دیگری داری . به چه علت تمام . وقتی می خواهی نیاز به خودت کمتر از گذشته به دست می آورد . به خاطر کم راه برای خودم نیاز دارم . تمام راه به همین . تمام کارهای به خودت نمی خواهی چیزی را می توانی به خودت از همه چیز را به هر حالی که کمتر از این نمی خواهم . برای هر حالی که می خواهم . تمام راه ها را به خودم . می خواهم . خودم نیاز دارم . این مراحل را به خودم که نیاز دارم . این معنی با هر چیزی که می خواهم . خودم را به هر حالی که می خواهی . از هر چیزی که نیاز داری . تمام وقت را به خودت نمی توانی دروغ بگوی. می خواهم . با چه چیزی می خواهی . مقابله کنی . با تمام چیزی که می خواهم این . معنی با خودم به این هست . نمیخواهی . به خودت راه را به خودت نیاز داری . وقتی با این معنی می خواهی . راه را تغییر دهی . من مطمئن هستم . این راه را برای خودم می توانم . بیشتر پیشرفت داشته باشم . تمام چیزهای که دوست دارم . خودم را با هر چیزی که می خواهم . به خودم می خواهم . راه تازه ای را برای اینکه می خواهم . نیاز تازه ای پیشرفت داشته باشی . .واژه حکمرانی ترس در زندگی . می خواهم . به خودم نیاز دارم . این نیاز من و این ترسها بزرگ ترین چیزی که می خواهی . این شده است . به چه معنی می خواهی . به خودم نیاز دارم .این وقتی چیزی که  نیاز می خواهم . به خودم می خواهم راه را برای چیزی که به خودت و این راه را برای این چیزهای که دوست نداری . این کار را انجام بدهی . به خودم که فکر می کنم . این نیاز من نیست . حتی نمی خواهم این روش را برای این چیزهای که میخواهم . تمام راه و این چیزی که دوست داری . به خودم هست . یا اینکه می توانم این کار و این نیاز برای خودم و این معنی به خاطر من نمی توانم این کارها را برای هر چیزی که دوست داری . یا اینکه دوست نداری . این کاری هستی . می خواهم . این  می خواهم . از چیزی که دوست ندارم . این معنی می خواهم . تمام این چیزی را برای که می خواهی . تمام راه را به هر چیزی که می خواهی . این معنی برای خودم و اینکه می خواهم . نیاز را برای خودم . معنی کنم . من خسته تر از آن چیزی که هستم . یک باور بزرگ وجود دارد .که این باور می گوید . امکان ندارد . شما به این کار امیدوار شوید . که دوباره برای آن چیز غیر ممکن تلاش کنید . امکان دارد . که هیچ کس به شما یک محل هم بگذارد . به خاطر این چیزی که می خواهی . به هر حالی که نیاز داری . به این وقتی که می خواهی . به از هر چیزی که دوست داری . نزدیک نخواهی شد . نمی توانی تعادل ستون فقرات خودت را حفظ کنی . این می خواهی . به این چیزی که می خواهی . چرا عده ای می توانند . روی طناب زندگی بند بازی کنند . اما شما و من نمی توانیم . روی این طناب نوشتن . اینکه حتی نمی توانیم . از این معنی گذر کنیم . به خودم . هیچ ربطی نداشته من این معنی به چه چیزی می خواهم . برسم . حقیقت این هست . تا اینجا کار فقط فهمیده ام من دارم . خودم را از هدف یا کارهای که می خواهم . انجام بدهم دور می کنم . نه نزدیک اینکه شما بتوانید . یک سبک یا کاری را ایجاد کنید . به این معنی هست . که. قدرت این کار را دارید . یا اینکه این کار را نمی توانید . انجام دهید . این کاری که برای من و شما و کار و این همه چیز می خواهی . به آن راه به خودم می خواهم . این معنی . به هر حالی که هر چیز دارم . به خودم . هر چیزی را می خواهم . هر کاری . که دوست دارم. از حالم را به این معنی . می خواهم . این چیزی را به خودم . می خواهم . حالی . هالی . فهماندن . درک . شعور . وارد کردن اینکه دارم . از این راه را به هیچ چیز که هست . دارم . به خودم . فکر می کنم . من دکمه ها را بی حال فشار می دهم . می خواهم . این را بدانی . این مفهموم یا اینکه این بخش . خودت را به یاد بیار. یادم نمیاد کی هستم . چی می خواستم . هیچ هدف مکتوبی نیست . نمی توانم . این راه به خودت . فقط . کاری که دوست دارم . این به خودم . این چیز را نمی خواستم . فقط می دانم . این را نمی خواهم . درد سر نمی خواهم . این را بدانید . من هدفم را نمی خواهم . من هدفم را دوست ندارم . پس دانسته ای عجیب و غریب من اهدافم را اصل نمی خواهم . این نمی خواهم . پس هر چیزی را که می خواهم . نمی خواهم . نمی خواهم کار کنم . به علت اینکه توانایی این کار را ندارم . نمی خواهم . به خاطر اینکه . من توان کار را ندارم . دلیل هم دارم . برای اینکه این کارها را بخواهم . چرا ؟ هم برای خودم مشخص کرده ام . اما نمی خواهم . این معانی را دوباره پیدا کنم . فقط این را می دانم . اگر این کتاب ها نبودند . نمی توانستم . الان داشت یک نفر توی صفحه ای شیطانی چیزی و بسته ای چرند و پرند را که فقط به خاطر اینکه یک عدد برای خودش مشخص کرده بود . این بسته را می خواهد . به مبلغ اینقدر عدد مثل 16 یا 33 یا 90 یا هر عدد ... بگو فروخته نوش . جانت . بیخیال من یکی باشم . من هیچی در زندگی نمی خواهم . من خیالم راحت هست . من نمی خواهم . حتی نمی خواهم . درآمد . پول خوب است . اما دنبال کردن . چرندیات خودم هم . نمی خواهم . می خواهم بدانم چرا به درد کردن اعتیاد پیدا کرده ام . و. به کش و قوص دادن خودم در اینکه بخواهم این کار را برای خودم انجام بدهم . فقط برای دل خودم . به خاطر دل خودم این کار را انجام بدهم . این غیر ممکن هست . که من روزی عاقل باشم . پس بلاخره فهمیدم . من نمی خواهم که آدم بهتری باشم . پس من نمی خواهم کارهایم را به خودم این چیزی را که من انجام می دهم . من نمی خواهم کارها را آن طور که مشخص کرده اند انجام دهم . این قانون زندگی من هست . پس چطور می خواهم خودم را ارتقا بدهم . منی که دارم . پی اچ پی تمرین می کنم . چطور می خواهم . این روز این مقدار را برای خودم این چیزها را باید بنویسم . این معنی کارهایم را به خودم . نیاز دارم . به خودم این معنی را به خودم نیاز دارم . خودم چه چیزی هستم . این معنی . و چیزهای که دوست داری انجام شود . نمی توانی . به کارهای که نمی خواهی . این شده این کارهای که من نمی خواهم . نمی خواهم . که . نمی خواهم . چون من لجوج هستم . نمی خواهم . تلاش کنم . نمی خواهم به خودم فکر کنم . این وقتی می خواهی به خودت . فکر کنی . می خواهی . مثل . جی کی  رولینگ . چیزهای را برای نوشتن داشته باشی . اما نمی توانی . تایپ کردن یاد بگیری . می توانی با خودکار بنویسی . این کارها را با هیچ چیز نمی خواهم کار کنم . نمی توانم . اراجیف . چیزهای که می توانم . این کارهای که . به این کارها باید می خواهم . به این معنی و هر چیزی که می خواهم . این معنی می خواهم . به هر چیزی که دوست دارم . این معنی . می خواهم . از هر چیزی که دوست دارم . و. به هر معنی را می خواهی . هر چیزی که . از خودت . تعیین کرده ای . این کار گردن درد . و . دری وری را برای تو به همراه در خواهد . داشت . فقط به این کار می کنی . چه صدماتی از این کار برای به تو همراه دارد . می خواهی که این وقتی که چه چیزی را برای خودت می خواهی . به . هر چیزی که می خواهی . من می خواهم . وقتی که برای هر معنی می خواهم هر وقت به خودم . نیاز دارم . این کارهای و چیزی که می خواسته ام . به خودم . نیاز دارم . این معنی می خواهم . را به هر چیزی که دوست دارم . این معنی را به هر حال می خواهم .این کارها را برای . نمی خواهم . این معنی را داشته باشم . نمی خواهم کار کنم . ولم کن . نمی خواهم . یک عادت را برای خودم کاری داشته باشم . بگذار توی حال خودم باشم . نمی خواهم . آینده ای داشته باشم . نمی خواهم . این کارهای که دوست دارم . این معنی من هست . من هیچ چیزی نمی خواهم . ولم کنید . من هیچ بسته ای یا کاری یا کتابی نمی خواهم بخوانم . نمی خواهم . شما که بریان تریسی . نیستید . شما که دارن هاردی نیست. پس حتی فکرش را نکنید . به روی ذهن من راه بروید . من فکرم به درد خودم می خورد . من فکر بکر هستم . من می خواهم . فک همه را پیاده کنم . من هیچ چیز نمی توانید . به من هالی . حالی کنید . من نمی فهمم که نمی فهمم . من یک چیزی هستم . که هیچ چیز نمی خواهم . در برهوت خودم زندگی می کنم . فقط این را می دانم . هیچ هزینه ای حاضر نیستم . برای پیشرفت های خودم بپردازم . می دانم . شما چرند می گوید . شما به شرط اینکه نمی توانید . چیزی به من بفروشید . نمی توانید . خودتان را به من ثابت کنید . من یک چیز عجیبی نیستم . این مرحله ای از من هست . که قابل ارتقا دادن نیست . این مرحله نفهمی من هست . من نمی فهمم من یک هیولایی بدون هیکل قوی هستم . بدون اینکه بتوانید . کاری از او بخواهید . من می توانم شما را شکست بدهم . چون من هیچ چیزی نمی خواهم . من می خواهم . می خواهم بدستش میارم . می خواهم که نمی خواهم یعنی من چیزی به غیر از اینکه می خواهم را نمی خواهم . من نمی خواهم . من چیزی را به غیر از آن چیزی که می خواهم را نمی خواهم . من باید بتوانم همه را له می کنم . من تغییر نمی کنم . من چیزی را نمی خواهم به غیراز آن چیزی را که می خواهم . من می خواهم این کار را به خودم به این معنی باید . می خواهم . این کارها را به چیزی می خواهم . به این کارها را به این معنی می خواهم . این کارها را به این وقتی به این چیزهای که دوست ندارم . این کارها را به این نتیجه ای می خواهم می خواهم که نمی خواهم نمی خواهم بس کن چرا این معنی . برای من عجیبی هست . به خودم را به این کارها را به این معنی . نیاز اساسی من و وقتی به هر حال به خودم را به این معنی می خواهی . هیچ چیز نمی گویم . این وقتی که م یخواه راه را برای خودم بازی کنم . این معنی را به هر حال که می خواهم . هیچ چیز نمی خواهم این نخواسته های من این نمی خواهم به خودم بستگی ندارم . این وقتی به هر حال چه چیزی را به هر کاری می خواهم و هر حالی که دوست دارم . این وقتی که می خواهی هر روزی که را که به خودت و وقتی نیاز داری به خودت راهی را به هر حالی . که دوست ندارم . می خواهم . این وقتی که به هر حالی که می خواهم . انگیزه ای برای انجام ندارم . نمی خواهم کار کنم . وقتی به هر حال که دوست دارم . این وقتی چه راهی  نداری که بیای این کارهای که دوست نداری را نمی توانی . نخواستن . نیست . هیچ چیزی نیست . هیچ چیز نیست . خیلی ساکت هستی . فقط . یک مشت . دری وری و حرف ناسزا به این و آن داری  . در اعماق قلبت فقط داری . به این و آن ناسزا می گویی . پایه چیزی که داری خودت نیستی . یک مشت . دری وری پنهان هست . ؟ ها . یعنی فقط بر پایه . حرف بد و اینکه از این وقتی از همه چیز تنفر داری . به خاطر اینکه مشکلاتی داری . نتوانسته ام چیزی را و کاری که می خواهم را به آن عشق نورزیدن به چیزی که نمی خواهم . پس باید بروم سمت تنفر هایم . حتی . حوصله تنفر را هم ندارم . حرفش را نزن . یکم  کتاب بخوان . نمی خواهم این کار را انجام بدهم . فقط به خاطر اینکه می خواهی با یک چیزی و اینکه یک حریف پیدا کرده ای . بعد از مدت ها . یک حریف پیدا کرده ام دارم با او می جنگم . می خواهم . حالش را بگیریم . می خواهم به او ثابت کنم . می توانم . من باهوش تر از او هستم . من با هوش تر از آن هستم . ولی هر بار من به او می بازم . این حریف در حد من نیست . اما همیشه می خواهد . یک مفهموم را به من بچسباند . تو . می دانی . من می دانم . کسی نیست . به غیر از خودم . حریف من . پس من یک نفر نیستم . هیچ کس . یک عقیده ندارد . اول کار می خواهی . بعد مشکلات . چه کسی انرژی تمام می کند . باز خودمان هستیم . پس . عقیده من . هیچ کس یک نفر نیست . بله اشتباه هست . یک نفر هست . اما . چند عقیده حاکم دارد . حاکم عقیده امیدوارانه و تلاش گر و صبور باشد می تواند . نتیجه های خوبی بگیرید . اما اگر فرمانروا عقیده . پوسیده ای باشد . شما نمی توانید . این کارها را به این چیز می خواهم . این کارهای که می توانم . این معنی من هست . من عقیده دارم . دارم . دارم . نمی خواهم . خیلی سخت تر از آن هست . نمی خواهم دارم . داد می کشم . راضی به این زحمت نیستم . من راضی نیستم . که خودم را به زحمت بی اندازم . این کار رنجی دارد . که نمی توانم . این کار را انجام بدهم . راضی به تلاش کردن و زحمت افتادن خودم نیستم . پس شما نمی توانید . به خودتان فشار بیاورید . شما فشار نمی آورید . فکر می کنید . دیگران موقع کار کردن دارند . چه کاری انجام میدهند . دارند به خودشان فشار می آورند . دارند تلاش می کنند . کارهای را سر هم بندی کنند . چیزی را درست و تعمیر کنند . این سر هم بندی کردن ها این تلاش کردن . برای وارد و اطلاعات و رساندن و گزارشات می شود . کارهای که مردم به ساخت و ساز و چیزی که می خواهد تبدیل به این شود . که . روزگاری می خواسته ام این وقتی را به این شود . این به خودم را به این هر حالی . نمی توانی به قدرتی برسی . نمی توانی کاری برای خودت انجام دهی. این فقط یک واژه هست . غیر ممکن هست . کسی به فکر تو باشد . کسی به فکر این که ایده ای به ذهن تو برسد . نمی تواند برای تو کاری کند . نمی توانی بهتر از الانت کاری انجام دهی . فقط این کارهست . که می تواند . در قبال . در قبول کند . فکری به حال زار و گریه دار و مسخره ات کاری کند . این از اون حرف هاست . یعنی . موقعه کار کردن . شاید ذهنیت بهتر شود . موقع زجر کشیدن یا تلاش کردن . من یک مشکل هستم . باید بهتر از این چیزی که الان هست باید باشم . می خواهم . بهتر باشم . می خواهم . بزرگتر باشم . می خواهم . قدم بلندتر باشد . بزرگتر و قویتر از الانم باشم . یک فکری به حال خودت کن . انجامش بده . یا اینکه می خواهی . به دانش خودت اضافه کنی . من نمی خواهم . را معنی کنی . دوباره به حاکمیت من نمی خواهم . خواستم اما نمی خواستم . دوباره نمی خواستم . بزرگتری باعث شد . کاری نتوانم . برای خودم یا خواسته ام یا اینکه چیزی که الان باشم . اما نمی شد . بهتر باشم . پس من از خودم . متنفر هستم . من نمی خواهم . که . چیزی به غیر از خواستنی . ها . چیزی های که می شود . داشته باشی . اما نمی شود  . داشته باشی . به خاطر اینکه . من . همین الان من گذشته به درد نخور قبلی . من نمی خواهم . درد تازه ای یا کار یا دل مشغولی تازه ای را نمی توانم تحمل کنم . من الان هم چیزی که هستم. را . پر دردسر و پر مشغله هستم . پس . مشغله و دل مشغولی های بیشتری نمی خواهم . همه . شما بهتر یا بدتر نمی خواهید . که . هدف شما رشد . کند . تازه اول کار کردن های بی نتیحه می شود . ممین پشت سر هم زمین خوردن ها و نه شنیدن های پشت سر هم که باز بشینی . یک گوشه . افسوس گذشته به درد نخور ته کشیده و تمام شده . چیزهای که می شد . داشته باشی . یا ورق به سود . تو نبوده نخواهد بود . به خاطر چی من باید دوباره از این چیزی که الان هم پر درد سر هستم . لطف کن امیدوارم نکن . به خودم فشار بیارم . لطف کن با اعصاب من بازی نکن . من یک کاری می کنم . یک جوری از این چیزی که هستی . پشیمانت  می کنم . به خودم فکر می کنم . هر کاری کنم . یا هر جای برم . برای خودم . نیاز دارم . این کارهای که می تاوم انجام بدهم را به خودم . نیاز دارم . به خودم این معنی را بدهم . نیاز دارم . بخودم این . وضعیت را بقبولانم . بیشتر به خاطر چی باید کار کنم . نمی خواهم . که . به خاطر چی باید . که . حرف اضافه تکرار شده ای که همیشه مزاحمت برای همه چیز و همه کس ایجاد می کند . به درد نخور ترین . عجب چیزی ؟ چه چیزی؟ توان راه رفتن نداری . توان فکر کردن نداری . فکر می کنی . می توانی تمرین امروز . را تمام کنی . نظمی نداری . به چه چیزی فکر می کنی . به همان چیزی که توان و قدرتش را نداری . اگر می توانستم . انجامش می دادم . همان حرف هنری فورد : چه افراد فکر کنند می توانند . چه فکر کنند نمی توانند . حق با آنهاست . چه فکر کنی می توانی . چه فکر کنی نمی توانی . حق با شماست . پس من فکر می کنم . نمی خواهم رنج بیشتری . قبول کنم . به خاطر اینکه من باید این معنی . یعنی فرار کردن . از تلاش کردن . این کار می تواند . یک حس آرامش برای من ایجاد کند . من به این فکر می کنم . آرامش یعنی اینکه . بشینی یک گوشه منتظر باشی . شاید معجزه ای در حال رخ دادن باش. بشینیم . منتظر معجزه باشیم . حرف خوبی نیست . شاید این معجزه رخ دهد . شاید این معجزه رخ ندهد . شانس به همه کس و همه چیز . یا اینکه به همه رخ نمی دهد . فقط یک نفر بلیط بخت آزمایی یا در قرعه کشی برنده می شود . آن یک نفر هم می گوید : بعد از مدتی پول های خود را از دست می دهد . دوباره به شرایط عادی بر می گردد . به حالتی که از قبل داشته این یک برنامه ریزی فوق العاده هست . برای اینکه باید کاری کنی . که . قبل می خواستی . این کار را انجام بدهی . من نمی خواهم . خودم را از گذشته ام و چیزی که دارم . این شده معنی من . من شده ام . اینکه هیچ فکری به ذهنم رخ نمی دهد . یعنی . دوباره آن چیزی که دیروز و هر روز بوده ام . من هیچ فکری ندارم . چرا باید دوباره و دوباره با خودم فکر کنم . نیاز دارم . این همه فکر کنم . این همه کار کنم . چی بشه ؟ هیچ باز هم آخرش دوباره و دوباره آدم ها میمیرند. به خاطر دعوا های بی دلیل حتی . بعضی به خاطر هیچ و پوچ این رسم طبیعت هست . فقط قوی تر ها باقی می مانند . اینکه من نمی توانم در این دنیا سخت و پر از مشکلاتی که دارم . یعنی نمی توانم . بشینم . بدون درد . با درد باید بشینم و کار کنم . به چیزهای دری وری فکر کنم . شروع کنم . به همه کسانی که به خاطر اینکه به آن چیزی یا اینکه باعث شده اند . در این وضعیت یا اینکه دنیا یا هر چیزی که هست . یا اینکه چیزهای که می توانستند . باشند . به همه احتمالات فکر کنم . اینکه اگر جای دیگری بودم . اگر هوا صاف بود . آسمان آفتابی بود . باد و همه چیز با میل من رفتار می کرد . تاثیر دارد . اما وقتی که می توانستم . یا تا وقتی که وقت دارم . کار کنم . آن زمان که وقت نداشتم . مشغول کار دیگری باشم . بیخیال . همه چیز را نباید یک سوء فکر کنی . از چند لحاظ آره . من نباید اعتماد کنم . به کارهای خودم . این کارها و احتمالاتی که دارم یا اینکه احتمالاتی که می توانستم . داشته باشم . آن روز یا این روز یا امروز . متفاوت تر از آن چیزی هست . که می تواند . باشد . بعد از اینکه کارهایم را جمع کردم . دیگر نمی تواند . مثل سفره می اندازیم . سفره پهن کردن . سفره غذا منظورم هست . از موضوع آمدم بیرون به طور کل . این شده گسترده کردن . ناتوانی و ناخواسته ها قدرت بیشتر از خواسته های شما در زندگی یعنی وقتی فکر می کنید . هوای زندگی شما پس هست . یعنی وقتی ابرهای خواسته های فکری را بیشتر بارور کنیم . 2 گرگ داریم . گرگ خوب و گرگ بد . به هر کدام بیشتر غذا بدهید . آن گرگ بزرگ تر می شود . لازم نیست . که بگویم . این جمله مال من نیست . یک حرف سرخ پوستی شاید باشد . با هر چیزی که می توانی فکرش را کنی باید . بیشتر از قبل کار کنی . این نخواسته تو می شود . خواسته ای می خواستی داشته باشی . اما نداری . این می شود . وجه تمایز . بالا رفتن بیشتر و تخصص در کاری که می خواهی داشته باشی . اما هر بار به گوشته ای این تعداد واژه که کار کنی . باعث می شود . در زندگی و مشکلات آدم بهتری باشی . بعد شروع می کنی به خواندن سریع کار کردن . این فرق داشته باشی . یا اینکه فرق نداشته باشی . باید هزار دقیقه وقت صرف این کارت کنی . من باید هر روز با خودم فکر کنم . این کار را شروع کنم . یا اینکه وقتم تمام شد. دوباره فکر کنم . این کار من به درد نخور هست . پس من امروز یا هر روز این کارها را انجام نمی دهم . من باید خواسته های دیگران را انجام دهم . به خاطر چی ؟ باید کار کنم . وقتی این مقدار پول به من می دهند . تا در کاری دیگر آن وقت را استفاده کنم . من توان . توانایی از این بیشتر کار کردن یا فکر کردن را ندارم . احتمال دارم . منفجر شوم . امروز از بس خسته بودم . که دیگر خوابیدن هم از یادم رفته بود. بعضی وقت ها از خستگی . دوباره . نمی توانم . تصمیم بگیریم . بخوابم . یا بیدار باشم . فکر می کنم . باید بیدار باشم . در حالی که بد جور باید بخوابم . اگر نخوابم . دچار مشکل می شوم . چون خیلی خسته ام دچار بحران می شوم . وقتی خوب کار نمی کند . همه چیز بهم می ریزد . فکر . کارها . تداخل پیدا می کنند . درد ها روی هم سوار می شوند . اگر الان بار گذاریش . نکنم . فردا . شجاعت این را ندارم . این مطالب را بارگزاری کنم . آنلاین . بعد می بینم . دارم . چیزهای می نویسم . اما روی میز کامپیوتر بدون . استفاده رها شده اند .یک لطیفه خنده دار تعریف کردم . اینکه این مطالب شما راجب هدف گزاری مال بقیه را نمی خوانم . چرا؟ چه غلطی یا اشتباهی می کنی . باید الان سر کار خودت باشی . نه اینکه آویزان اینجا . تولیدات بقیه را کنترل کیفی کنی . به تو چی که بقیه چی فکر می کنند ؟ چی به نظرشان می رسد . چه عقیده ای راجب به چی داری ؟ چرخه را خراب کردی . فکر کردی می خواهی به موقع کارت آماده باشی . باشنیدن و گوش دادن به حرف دیگری . خلاقیت و رشد . فکرت رنگ دیگری بگیرید . بزار تکنیک های نابش مال خودش باقی بماند . از منبع یا سر چشمه اصلی استفاده کند . بریان تریسی و دارن هاردی و تونی رابینز و ...

   Eyelash problem and when it occurs. All the steps are the same. Don't have a chance for this. Do something in an official space. If this means with yourself. Because of the greater meaning that you love for yourself. Any motivation you like. while you want With all the things I don't like. The fact is this. With all the spirit and nothing I don't like. All the methods I don't like. For reality and what I like. With all the solutions you like. You don't go forward. Because of something that can be done, don't go on with everything for Ram, because of this, you can do it because of your own method. Your own results. I can do everything because of me. Of all . you want something What does yesterday mean to myself? This is because of me and this is for me. I need myself Because of the most brutal. You can't even your own states. A motivation for You need help with something else. Why is it all? When you want, you need yourself less than before. I need it for myself because of the lack of road. All the way to this. You don't want everything for yourself, you can do everything for yourself, even though I don't want anything less. For as long as I want. All the way to myself. I want . I need it myself. I need these steps for myself. This means whatever I want. Myself however you want. of everything you need. You cannot lie to yourself all the time. I want . with what do you want deal with With all I want is this. This is what I mean by myself. Do not you want . You need your own way. When you want with this meaning. change the way I'm sure . I can do this for myself. make more progress All the things I love. Myself with whatever I want. I want to myself I want a new way. You have a new need for progress. The word rule of fear in life. I want . I need myself This need of mine and these fears is the biggest thing you want. This is done. What do you mean? I need myself. This is when I want what I need. I want to myself the way for what you like and this way for the things you don't like. Do this. I think to myself. This is not my need. I don't even want this method for the things I want. All the way and this is what you like. It is to myself. Or that I can do this and this need for myself and this means because of me I can't do these things for everything you like. Or you don't like it. This is what you are. I want . I want this. From what I don't like. I want this meaning. All this for what you want. All the way to whatever you want. This means for me and that I want. need for myself to mean I am more tired than I am. There is a great belief that this belief says. It is not possible . You hope for this. To try again for that impossible thing. it is possible . that no one will give you a place. Because of what you want. As long as you need. as long as you want to anything you like. You will not come close. You cannot maintain the balance of your spine. This is what you want. to what you want Why can some people? Play on the rope of life. But you and I cannot. Write on this rope. That we can't even. Let's go through this meaning. to myself . It has nothing to do with what I mean by this. to arrive The truth is this. So far, I have only understood that I have. myself from the goal or the work I want. I'll do it, I'll go away. Not as close as you can. Create a style or work. It means this. That. You have the power to do this. Or you can't do this. Do it . This work you want for me and you and work and all this. I want to myself that way. this meaning Although I have everything. to myself . I want anything. Everything . that i like I feel bad in this sense. I want . This is something to myself. I want . while Holly to understand understanding Consciousness Enter that I have. From this way to nothing that is. I have . to myself . I think . I press the buttons restlessly. I want . know this Is this my understanding or this section? remember yourself I don't remember who I am. what did i want There is no written goal. I can not . This way to yourself. Only . What I like This to myself. I did not want this thing. I just know I don't want this. I don't want a headache. know this I don't want my goal. I don't like my goal. So strange knowledge, I don't want my goals to be original. I don't want this. So whatever I want. I do not want . I don't want to work Because I do not have the ability to do this. I do not want . Because of . I am not able to work. I have a reason. To ask for these things. Why ? I have specified for myself. But I don't want to. Find these meanings again. I only know this. If it were not for these books. I could not . Now there was a person in a satanic page, something and a bunch of crap that he had specified for himself just because he had a number. He wants this package. For the amount of so many numbers like 16 or 33 or 90 or any number... say sell or drink. Janet I don't care if I am one. I don't want anything in life. I am at ease. I do not want . I don't even want to. Income . money is good But follow. your bullshit

too I do not want . I want to know why I have become addicted to pain. And. Stretching myself in wanting to do this for myself. Only for my heart. I do this for my own sake. This is impossible. That I will be wise one day. So I finally understood. I don't want to be a better person. So I don't want my work to be done to myself, this is what I do. I don't want to do things the way they specified. This is the law of my life. So how do I want to improve myself? I have I practice PHP. how do i want I have to write these things for myself this day. This means my work to myself. I need . I need this meaning for myself. What am I? this meaning And the things you like to be done. you can not . To the things you don't want. These are the things I don't want. I do not want . That . I do not want . Because I am stubborn. I do not want . to try I don't want to think about myself. This is when you want to yourself. think Do you want . Like . JK Rowling. Have things to write about. but you can't Learn to type. You can write with a pen. I don't want to do these things with anything. I can not . Arajif things i can These works that I have to do these things. That means anything I want. I want this meaning. To everything I like. this meaning I want . Of everything I like. And. In any way you want. Anything that . from your self . you have determined This is a pain in the neck. And . He will bring a door for you. had You only do this. What harm does this do to you? What do you want for yourself at this time? To . whatever you want I would . When I want for any meaning, anytime to myself. I need . These things and what I wanted. to myself . I need . I want this meaning. To everything I like. I want this meaning anyway. I do not want . To have this meaning. I don't want to work leave me . I do not want . I have a habit of doing something for myself. Let me be myself. I do not want . have a future I do not want . These are the things I like. This is my meaning. I do not want anything . let me go . I don't want to read any package or work or book. I do not want . You are the one who roasts Tracy. you are not . The one you have is not hardy. So don't even think about it. walk on my mind I think it hurts me. I am a virgin. I would . I will dismount everyone's jaw. I can do nothing. to me holly do it I don't understand that I don't understand. I am something. I don't want anything. I live alone. I only know this. I am not willing to pay anything. Pay for my own progress. I know . You are talking nonsense. You provided that you can't. sell me something you can not . prove yourself to me I am not a strange thing. This is a phase of mine. which cannot be upgraded. This is my stage of understanding. I don't understand, I'm a monster without a strong body. without being able to Ask him for something. I can beat you. Because I don't want anything. I would . I want to get it. I want that I don't want, that means I don't want anything other than what I want. I do not want . I don't want anything other than what I want. I must be able to crush everyone. I will not change. I don't want anything other than what I want. I want to do this to myself in this sense. I want . I want these things for something. I want these things in this sense. I don't like these things at this time. I want these things to this result, I want that I don't want, I don't want, stop, why does this mean. It is strange for me. To myself to do these things means. My basic need and when you want me anyway. I don't say anything. This is when I want to play the road for myself. I want this meaning anyway. I don't want anything, I don't want this, I don't depend on myself. This is when I want to do whatever I want and whenever I like. This is when you want to yourself every day and when you need yourself, a way to any situation. which I do not like I want . This is when I want to do whatever I want. I have no motivation to do it. I don't want to work When I like anyway. When you have no way to come, you can't do the things you don't like. do not want . is not . there is nothing . there is nothing You are very quiet. Only . one fist . You have a bad word for this and that. Deep in your heart, you only have You insult this and that. You are not the basis of what you have. one fist . There is a hidden door. ? I see . It means only based on Bad words and that you hate everything from now on. Because you have problems. I haven't been able to love something and the work I want instead of loving something I don't want. So I have to go to my haters. Even . I don't have the patience to hate. Don't say it. Read a book first. I don't want to do this. Just because you want something and you have found an opponent. after a long time . I have found an opponent, I am fighting with him. I want . Let's take care of him. I want to prove it to him. I can I am smarter than him.

I am smarter than that. But every time I return to him. This opponent is not my level. But he always wants. Attach a concept to me. you you know I know . there is no one other than myself my opponent So I am not alone. nobody . He does not have an opinion. First you want a job. Then the problems. Who runs out of energy? We are ourselves again. So . my opinion . No one is alone. Yes, it is wrong. There is one person. But . There are several prevailing opinions. The ruler of opinion can be hopeful, hardworking and patient. Get good results. But if the ruler of opinion. be rotten You can not . I want these things to this thing. These things I can do. This is my meaning. I have an opinion. I have . I have . I do not want . It is much more difficult than that. I don't want to have I shout I am not satisfied with this effort. I'm not satisfied . that I don't bother myself. This is painful. that I can't I will do this. I am not satisfied with trying and toiling myself. So you can't. Push yourself. You don't push. you think . Others have time to work. What do they do? They are putting pressure on themselves. They are trying. Put things together. Fix and repair something. These putting together these efforts. It is used to enter and deliver information and reports. The works that people build and what they want to become. That . Once upon a time, I wanted this time to be like this. This is to myself anyway. You can't get strong. You can't do anything for yourself. This is just a word. It is impossible. Someone is thinking of you. Someone thinks that an idea will come to your mind. He can't do anything for you. You can't do anything better than you. That's all it is. That can . For . to accept Think about your sad, crying and ridiculous mood. This is one of those words. that's mean . working situation Maybe the mindset will improve. When suffering or trying. I am a problem. I must be better than what I am now. I want . be better I want . to be older I want . Be taller. To be bigger and stronger than I am now. Think about yourself. do it or that you want Add to your knowledge. I do not want . mean I do not want to rule again. I wanted but I didn't want. I didn't want it again. It was bigger. i can't do anything For myself, I have either desired or what I am now. But it couldn't be done. be better So I from myself. I hate . I do not want . That . Something other than desirable. I see . Things that happen. have But it can't be. have Because of . I . Right now, don't let the past hurt you. I do not want . I can't bear a new pain or a new work or preoccupation. I am what I am now. particle for direct object . I am full of trouble and busy. So . I don't want more preoccupations. All . You don't want better or worse. That . Your goal is to grow. slow down It is just the beginning of fruitless work. Memin falls down in a row and not hearing in a row to sit back. a corner Alas, the past is over and done with. things that could be have Or the card to profit. It would not have been you. Why do I have to worry about this again? Please, I hope not. push myself Please don't play with my nerves. I do something. Some kind of what you are. I regret I think about myself. do whatever or go anywhere For myself . I need . These things I can do to myself. I need . Give myself this meaning. I need . This is me. I accept the situation. Why should I work more? I do not want . That . For what reason? That . A repeated preposition that always causes trouble for everything and everyone. Don't hurt the most. wow something what? You can't walk. You can't think. Do you think . Can you practice today? finish the You are not disciplined. what are you thinking about . To what you don't have the power to do. if i could I would do it. The same words of Henry Ford: What people think they can. What do they think they can't do? they are right . What do you think you can do? What do you think you can't do? You are right . So I think. I don't want more suffering. accept Because I have this meaning. It means to run away. of trying This can be done. Create a sense of peace for me. I think about this. Peace means that Sit in a corner and wait. Maybe a miracle is happening. let's sit Let's wait for a miracle. It is not a good word. Maybe this miracle will happen. Maybe this miracle will not happen. Good luck to everyone and everything. Or it doesn't happen to everyone. Only one person wins a lottery ticket or lottery. That one person also says: After a while, he loses his money. It returns to normal conditions. As it is, this is a wonderful plan. Because you have to do something. That . you wanted before Do this. I do not want . I am from my past and what I have. This is what I mean. I have become . That no thought comes to my mind. that's mean . Again what I was yesterday and every day. I have no idea. Why do I have to think to myself again and again? I need . That's all I think. I will do all this. What will happen? In the end, people die again and again. Even because of fights for no reason. some

This custom of nature is for nothing. Only the strongest remain. That I can't live in this world that is hard and full of problems that I have. I mean I can't. to sit painless . I have to sit and work with pain. I think about other things. to start To all those who have caused something or that. In this situation, either the world or whatever it is. Or things that could. to be Think of all the possibilities. That if I was somewhere else If the weather was clear. The sky was sunny. The wind and everything behaved according to my wishes. It has an effect. But when I could Or as long as I have time. to work I didn't have time then. Be busy with other work. never mind . You should not think of everything as a mistake. In many ways, yes. I should not trust. to my own work These things and the possibilities I have or the possibilities I could have. to have that day or this day or today There is something more different than that. That can . be After I collected my work. can no longer We set the table. A spread-out . I mean the dining table. I came out of the topic as a whole. This has been expanded. Inability and unwanted things are more powerful than your wishes in life, that is, when you think. The air of your life is so. That is, when we fertilize the clouds of intellectual desires more. We have 2 wolves. Good wolf and bad wolf. Give each one more food. That wolf is getting bigger. It is not necessary . to say This sentence is not mine. It might be a red word. With everything you can think of, you should. Work more than before. This is not your wish. You wanted to have a wish. but you don't have This is done. difference . More climbing and expertise in the work you want to have. But every time you work with this number of words. causes Be a better person in life and problems. Then you start reading to work quickly. You have this difference. Or you don't care. You have to spend a thousand minutes on this card. I have to think with myself every day. I will start this work. Or I ran out of time. think again This is not for me. So I don't do these things today or every day. I have to do the wishes of others. for what ? have to work . When they give me this amount of money. To use that time in something else. I can I don't have the ability to work or think more. I have a possibility explode I was very tired today. I forgot to sleep anymore. Sometimes from fatigue. Again . I can not . let's decide sleep . or be awake I think . I have to be awake. While I have to sleep badly. If I don't sleep I get into trouble. I have a crisis because I am very tired. When it doesn't work well. Everything is falling apart. Thought . the works . They interfere. The pains pile up. If you upload it now. I don't Tomorrow . I do not have the courage to do this. Upload this content. Online . I will see later. I have . I write things. But on the computer desk without . They have been abandoned. I told a funny joke. I don't read your content about setting goals for others. Why? What are you doing wrong? You should be at work now. Not hanging here. Quality control the production of others. What do others think of you? What do they think? What do you think about what? You broke the cycle. You thought you wanted to be ready on time. Sitting and listening to someone else's words. Creativity and growth. Think of another color. Let his pure techniques remain his own. use the main source or head of the spring. Brian Tracy and Darren Hardy and Tony Robbins and...

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد