تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی
تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی

تمام شدن صبر و حوصله

-امروز فکر کنم ، حوصله نداشته باشم ، چون تمام شد ،

-چی تمام شد ، حوصله ام تمام شد .

-اصلا ، از اول هم حوصله یا صبری داشتی ؟ نه اگر داشتم تموم شد .

بی خیال

-اوضاع چطور است ، همه چیز مثل گذشته است ، اصلا نمی توانم ، مثل گذشته کارهای را که قبلا انجام می داده ام را انجام دهم ،

-چرا ؟

-چون همه چیز مثل قبل است ، هیچ تغییری نکرده ام ، فکر می کردم ، وقتی به این سن برسم ، به همه چیز نه ، به بعضی از چیزهای که دوست دارم ، رسیده باشم ،

-پولی به آن سادگی ها که فکر می کردم ، نبود ، خیلی سخت تر از آن چیزی بود ، که فکرش را می کردم ، خوب .

-بیش از این نمی خواهم ، وقتم را تلف کنم ، از این به بعد هر تلاشی را که انجام می دادم ، دیگر انجام نمی دادم ،

- خوب ،به نظر من باز هم فرقی نکرده ای تازه دوباره هر روز این ماجرا برای شما تکرار می شود ،

- نه این بار آن یک مقدار ، تلاشی را انجام می داده ام را هم انجام نمی دهم ؟

- اصلا ، هر کاری که دوست داری انجام بده ، فقط یادت باشه ، همیشه این طوری عمری از این شاخه به آن شاخه پریدی ، هر شکست کوچکی که خوردی ، سریع دلسرد ، شدی خوب نگاه کن خیلی از اطرافیانت که می شناسی ، خیلی موفق هستند ،

فقط به خاطر این که سر هر کاری بودند ، یا رفته اند با شکسته های کوچک و دلایل سطحی کار خودشان را زود عوض نکرده اند .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.