تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی
تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی

نعمت های امروز

خوب اوایل خیلی راحت شروع می کردم ، هر چیزی می نوشتم ، ولی انگار الان یک کم وسواس بیشتر پیدا کرده ام ، انگار چند بار باید هر چیزی را که می نویسم ، پاک کنم .

این موضوع خوب نیست ، دوباره شروع می کنم ، خوب بعضی از اوقات خیلی بد شروع می کنم ، باید همه چیز را پاک کنم ، از اول بنویسم ، قبول دارم ، بعضی از چیزهای که می نویسم ، زیاد چنگی به دل نمی زند ، ولی بلاخره ،

آدم بعضی از روزهای کشش بیشتری و ذهن بازتری دارد ، امروز یک کم احساس خستگی بیشتری می کنم ، ولی دیروز انگار احساس شادابی بیشتر داشتم .

روزها برای آدم ها هرکدام پر از نعمت و برکت هستند ، وقت و عمر نعمتی است ، که خداوند در اختیار ما قرار داده ، پس از این نعمات از سلامتی و خیلی از نعماتی دیگر خداوند بهترین شکل استفاده رو ببریم .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.