تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی
تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی

سربار خودشدن They are their own burden

وقت سوزاندن به چه دلیلی می خواهم . وقتم را هدر دهم .اما انگار دست خودم نیست . به چه دلیل اگر کتاب نمی خوانم . چه دلیلی دارم . به چه دلیل فکر می کنی . کار درست را انجام داده ای . به چه دلیل آدم که به دنیا می آید . ورزش نمی کند . تمرکز نمی کنم . نمی دانم . به چه دلیلی می خواهم این طوری می خواهم . حتی چکش نمی کنم . حتی به چه دلیل باید یک چیزی را یاد بگیریم . وقتی دنبال کارهای که دوست داری نباشی . من می خواهم . خودم را به خاطر اینکه خودم بوده ام . این نیاز من نیست . می خواهم فقط دروغ بگویم . به خاطر این که نیاز ندارم . برای اینکه بگذاری هر کاری دوست دارد . انجام بدهد . می خواهم . نیاز به چه چیزی داری . حقیقت این هست . برای کاری می خواهی . انجام بدهی . دیگران درسی از آن تهیه کنند . مثل من نباشید . با عده ای رقابت کنید . چرا نمی توانی خودت را از این به خاطر این می خواهم نتیجه بگیریم . عده ای اعتقاد دارند. من به درد بخور نیستم . نمی شود . گفت : یک چیز باحال نیاز داری . چیزی که شباهتی به زندگی قبلی نداشته باشد . زندگی قبلی کنسل کننده. کسل کننده . خسته کننده . زندگی . به خاطر اینکه می خواهی از یک چیزی سر در بیاوری . این بار می خواهم . خودم را اذیت کنم . به خاطر این نیاز می خواهم . چه چیزی می خواهم . به این نیاز برای خودم را به هر چیزی می خواهی . به خاطر خودت بقیه را اذیت کند . می خواهی . نمی خواهی . به هر حالی که نیاز می خواهی . به هر چیزی نیاز داری . از دیگران توقع داری . به این نیاز داری . اگر دیگری کمک می کرد . اگر خودم به خودم کمک می کردم . چی می شد . اگر سوال درست از خودت می پرسیدی . به خودم می خواهم . اگر زمین چرخان تر بود . این معلوم هست . چی می گویی؟ مشکل اینجاست ؟ خود من هم نمی دانم  . جی می نویسم . مشکل این هست . نمی دانید ؟ بدانید . خود من هم نمی دانم چی ؟ می خواهی ؟ دلیل من این هست . شما در یا من در زندگی می خواستیم. خودمان را وقف زندگی بهتر و پول بیشتر و راحتی بیشتر . داشته باشیم . اما سر راه سوار یک چیز سریع می شویم . اصل شناختی از آن نداریم . که زندگی روزمره را سر کنیم . این روزمرگی این اعتقاد نداشتن به این که چرا من این کار را کردم . خودم را لعنت یا محکوم کردم . به اینکه دایره توانایی های من این هست . دایره توانایی های من چیزی هست . به غیر از چیزهای که دوست دارم . خودم من هم نمی دانم چه می کنم . چه می خواهم . چه می نویسم . چه برداشت اشتباه از زندگی دارم . خودم هم به خودم ظلم می کنم . و ظالم هست . در حق خودم . که خودم را بی اختیار در زندگی بی اختیار می دانم . به خاطر اینکه این چنین شدم . شکسته شدم . در بی اختیاری بی تاثیری در هر چیزی بوده و هست ؟ پس اگر می شد . می توانستم . عقیده ای دارم . پس ناگریز تصمیم آت . ناچارم . مجبورم دارم . من مجبورم . این جوری باشم . بی خیال مجبورم . مجبورم در زندگی حال های .لذت های. لذت وار . وار  .وار . بار. بار. بار. سربار . سربار دیگری اینجوری سربار خودم شده ام . 

  Why do I want time to burn? Wasting my time, but it's not my hand. Why don't I read books? What reason do I have? Why do you think? You have done the right thing. Why is a person born? does not exercise I do not concentrate. I do not know . Why do I want this way? I don't even hammer. Why should we even learn something? When you are not looking for the things you like. I would . myself for being myself This is not my need. I just want to lie. Because I don't need it. He likes to do anything. to do I want . what do you need The truth is this. Do you want it for something? do it Others should learn from it. don't be like me Compete with others. Why can't you draw conclusions from this? Some people believe. I'm not worth it. can't He said: You need something cool. Something that does not resemble the previous life. Canceling previous life. boring . boring . Life . Because you want to understand something. I want this time. annoy myself I want because of this need. what do i want I want this need for myself. Hurt others for your own sake. Do you want . Do not you want . As long as you need. you need anything You expect from others. you need this If someone else would help. If I could help myself. What if . If you ask yourself the right question. I want to myself If the earth was more rotating. This is known. what are you saying? Is this the problem? I don't know either. I write J This is the problem. you do not know ? know . I don't know what? Do you want ? This is my reason. You in or I wanted in life. We dedicate ourselves to a better life, more money and more comfort. to have But on the way we ride something fast. We have no idea about it. To live our daily life. This routine of not believing why I did this. I cursed or condemned myself. Because this is the circle of my abilities. The circle of my abilities is something. Except for the things I like. I myself do not know what to do. what do i want what am i writing What a wrong perception of life I have. I am also wronging myself. And he is cruel. in my own right I consider myself helpless in life. Because I became like this. I was broken Is there any effect in incontinence? So if it was I could . I have an opinion. So you have to make a decision. I have to I have to I have to . to be like this Don't worry, I have to. I have to have pleasures in my life. enjoyable Var. Var. Bar. Bar. Bar. Overload . I have become another burden like this.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.