تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی
تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی

حرف اصلاحیcorrective letter



واقعیت گمشده . حرکات اصلاحی و تمرین فقط با قدرت و نظم . حقیقت این بود . درست هست . علم من زیاد شد . یاد گرفتم . باید یک روز استراحت کنم 6 یا 7 روز تمرین خوب نیست . حرکات اشتباه زیادی انجام می دادم . اما متاسفانه یک اتفاق بد افتاد . وقتی دوباره وزنه ها بعد از 9 ماه دوباره به همان تکرار های قبلی برگشت . من 9 ماه سن بیشتر اضافه کرده بودم . بدنم را عادت داده بودم . تمرین های سبک با وزنه های سبک تر انجام دهم . بدن من دیگر روی حرکات قبلی را نمی تواند انجام دهد . متاسفانه با دنبال کردن و عیب جویی کردن . قدرت بدنم کاهش یافته بود . خیلی از عوامل و تمرین های جدید . واقعیت را نمی گویم . فقط نکات منفی دیگر نمی توانم بدون گرم کردن ورزش کنم . چرا گرم می کنم . به خاطر اینکه فقط می خواهم گرم کنم . علت گرم کردن ندارد . می خواهم بفهمم از کجا آسیب جدیدی داشتم . بهبود داشتم . کشش بدنم . رباط هام در چه سطحی هست .رباط . تاندون . دست و پام  .کمرم و گردنم . صدای کمتر یا بیشتر تولید می کنند .درد دارند. خم و راست می شوند .چه حالی دارند . برام اهمیت ندارد . وقتی گرم نمی کنم . آسیب می بینم . می خواهم دنبال چیز تازه ای باشم . یک چیز جدید کشف کرده ام . نمی توانم قیافه آدم های موفق را تحمل کنم . که . دعوت می شوند. کار و راه کسب و کاری دارند. نه . حقیقت ندارد . نمی توانم . یک کانال را به مدت مشخصی نگاه کنم . باید کانال را عوض کنم . نمی توانم . رابطه طولانی مدتی را با کسی برقرار کنم . باید همه چیز را بهم بزنم . به خاطر این رشد نمی کنم . باید . از شما یا دیگری . انتقام بگیریم . به خاطر اینکه . من به نتایج دلخواهم . نرسیده ام . نمی توانم . ارتباط برقرار کنم . نمی توانم . پیشرفت کنم . از اصول کلی شخصی نمی توانی . بهره برداری کنید . دید کلی این هست . از موضوعی به موضوع دیگر . کتاب فوکوس . دانیل گلمن . چقدر بقیه بهتر از من عمل می کنند . کتاب . فوکوس . یا . تمرکز . دانیل گلمن . را خیلی جلوتر از خلاصه کرده اند . چقدر با آدم های موفق خودم را مقایسه می کنم . روند . چرخه فکر کردن . 20% از مشکلات را حل کنید . قانون 20به 80 را بقیه که توی کار کد نویسی هستند . بهتر عنوان کرده اند . چقدر معلم ها بهتر هستند . چیزی بازخوردی که گرفته ام . چقدر معلم . خشن و بدی هستم . 

جیم ران :کنترل زندگی تان را بدست بگیرید .کتاب جیم روهن . یا . جیم ران .  تاثیر گذاری بزرگترین مهارتی ست که باید یاد بگیرید . 

این لینک آپارات : 

طبق معمول صلب مسئولیت هیچ ارتباطی با هیچ کسی ندارم . من هم یک نگاه کننده و کاربر عادی هستم . منابع اصلی : این منبع باید توسط خود این متخصص توضیح داده شود . یک صفحه رابط هست . مال خود این شخص نیست . 

حرکات اصلاحی برای قوز کمر 

نکته دارد : احتمال دارد . اسم کسی که این ویدیو را درست کرده اشتباه شده باشد . فقط در صورت اشتباه . یعنی منبع مشکل داشتم . 

من اجازه نگرفتم . به بزرگواری خودش . صاحب حق اثر ببخشد . 

فقط از این قوز بند استفاده نگردم . خودم . با کش یک اینجور چیزی 2 روز قوز بند . داخل اینترنت جستجو کنید . خرید نکنید . زیر نظر پزشک باشید . فقط خوبی که داشت . گردنم مثل حالت چوب خشک شد . بعد از اینکه بازش کردم یا استفاده نکردم . دوباره به حالت قبل باز گشتم . 

فقط این محبوب ترین و پر بازده ترین نیست . 

تمرینات و حرفهای که در مورد . تمریناتش داده شده است . یک جور های 5 دقیقه حرکت گربه شب انجام می دهم . خوب هست . 

موقع ماساژ هم که می روید . خیلی مراقب باشید . 

با فشار بیش از حد دیدم . درصفحه یک پزشک . یک نفر دچار آمبولی و سکته شده بود . 

یک نفر هم باز با فشار بیش از حد مهره کمرش جابه جا شده بود . اورژانسی باید عمل می شد . تا از صدمه به نخاع نجات پیدا کند . 

هر کاری دردسر های خودش را دارد . 

بد ترین کار نسخه دادن بدون تخصص یعنی توصیه هست .آگاه باشید . که این چیزها فقط شنیده ها ست . هیچ منبع و تخصص درستی در این مطالب کیلویی و حرف های من نیست . 

فقط یک وقت تلف کردن هست . 

در پناه خدا باشید . 

وقتی مسئله فروش به وجود می آید نباید . شما وبلاگ رایگان داشته باشید . نباید وقت تلف کنید . باید خصوصی از مردم پول دریافت کنید . به جایی نخواهید رسید . این مطالب خوبی برای کسی دارد . فقط یک وقت تلف کردن . برای من به حساب می آید . 

مشکل ویرایش . کسی که دانشی ندارد . هر طرف را بگیرید . یک جای از کار خراب هست . دوباره باید ویرایش کنم . فکر کنم . کجا اشتباه حرف زدم . نیاز به ویرایش دارد . اشتباهات . من را بیان می کند .اهدافی که می خواهم یا نمی خواهم . مشکلات شخصی . و . تخصص می خواهم . بدون ایراد . 

کتاب :کال نیوپورت _کار عمیق : اراده را یک ماهیچه نمی داند . خسته می شود . درست هست . اما . فوکوس . یا . تمرکز دانیل گلمن : اراده را یک ماهیچه می داند . هر دو تای این حرف ها درست هستند . مشکل ارتباطی به خودتان دارد . کار خود را انجام می  دهند . در رشته ای تخصص گرفته اند . کار انجام نمی دهند . 

واژه مشغولیت . بیشتر اخصاص دادن وقت شما به چی هست . داری  بازی می کنی . یا دست به چیزی چنگ می زنید . ارتباطی به حل مشکل ندارد. که. یا کتاب می خوانید . که چطوری کد نویس شوید . بحث ارتباط هر چیزی بیش از حد می ترسید . با شجاعت مواجه شوید . 

دانایی یا همان عقل یا حماقت و عقلانیت من فعل متاسفانه خدا را شکر در حد رفع مشکل من نیست . اینجا جیم ران یا جیم روهن می گوید : از مشکل بزرگ تر شوید . 

رشد کنید . از لحاظ فکری امسال مشکلات شما باید تمام شوند . اسرار نکنید . عاقل باشید . شاید توانایی شما رشد نکنید . آرامش اولین اصل و تنبلی 

کتاب : تن پروری _وندی واسراشتاین . 

عجیب ترین کتاب دنیاست . 

تعادل بهترین چیز دنیاست . بعضی وقت ها باید به خودت استراحت بدهیم .  

 The lost reality. Corrective movements and training only with strength and discipline. The truth was this. Its right . My knowledge increased. I learned . I have to rest for a day, 6 or 7 days of training is not good. I was making a lot of wrong moves. But unfortunately something bad happened. When the weights returned to the same repetitions after 9 months. I had added 9 months of age. I had gotten used to my body. Do light exercises with lighter weights. My body can no longer perform the previous movements. Unfortunately, by following and troubleshooting. My body strength had decreased. Many new factors and exercises. I am not telling the truth. Only negative points are that I can't exercise without warming up. Why do I heat? Because I just want to warm up. It does not cause heating. I want to understand where I had a new injury. I was improving. stretching my body At what level is my ligament? Ligament. tendon My hands and feet, my back and my neck. They produce more or less sound. They have pain. They bend and straighten. How are they? I don't care. when I do not heat I am hurt. I want to look for something new. I have discovered something new. I can't stand the look of successful people. That . are invited They have a job and a way of doing business. No . it is not true . I can not . Watch a channel for a certain period of time. I have to change the channel. I can not . Establish a long-term relationship with someone. I have to mess everything up. I do not grow because of this. Must . from you or someone else take revenge Because of . I like the results. I have not arrived I can not . to communicate I can not . I progress . You cannot personalize general principles. exploit This is the general view. From one subject to another. Focus book. Daniel Goleman. How much better the others are than me. Book . focus . Or . Focus . Daniel Goleman. have been summarized much earlier. How do I compare myself with successful people? Process . cycle of thinking Solve 20% of problems. 20 to 80 rule for others who are in coding work. They have said it better. How much better are the teachers? Something I have received feedback. what a teacher I am violent and bad.


Jim Rohn: Take control of your life. Jim Rohn's book. Or . Jim Rohn Influence is the greatest skill you must learn.


This app link:


As usual, I have no relationship with anyone. I am also a regular viewer and user. Main sources: This source should be explained by this expert himself. There is an interface page. It does not belong to this person.


For hunchback _ Amir Reza Aftabi _ Physiotherapist


There is a point: it is possible. The name of the person who made this video is wrong. Only in case of mistake. That is, I had a problem source.


I did not get permission. To his own greatness. The owner of the right to publish.


I just didn't use this brace. by my own . 2 days humpback with something like this. Search the internet. do not buy Be under the supervision of a doctor. Only the good that he had. My neck was as dry as wood. After I opened it or did not use it. I returned to the previous state.


Only this is not the most popular and most productive.


Exercises and words about. Exercises have been given. I do some kind of 5 minutes of night cat movement. it's good .


When you go during the massage. Be very careful.


I saw with too much pressure. On the page of a doctor. One person had an embolism and a stroke.


One person was displaced due to too much pressure on his back vertebra. An emergency operation was necessary. to save from spinal cord injury.


Everything has its own problems.


The worst thing is to give a prescription without expertise, that is, advice. Be aware. These things are just hearsay. There is no correct source and expertise in these kilo materials and my words.


It's just a waste of time.


God bless you .


When it comes to selling, you should not. You have a free blog. You should not waste time. You have to receive money from people privately. You will not get anywhere. This has good content for someone. Just a waste of time. It counts for me.


Editing problem. Someone who has no knowledge. Take each side. There is a broken part of the work. I have to edit again. I think . Where did I say wrong? It needs to be edited. mistakes . It expresses me. The goals I want or don't want. personal problems . And . I want expertise. Perfect .


Book: Cal Newport - Deep Work: Willpower is not considered a muscle. gets tired Its right . But . focus . Or . Daniel Goleman's focus: considers the will to be a muscle. Both of these words are true. The problem has to do with you. They do their work. They have specialized in a field. They do not work.


The word busy. What do you spend most of your time on? are you playing . Or you grab something. It has nothing to do with solving the problem. That. or read a book How to become a coder. The discussion of communication is too much to be afraid of. Face it with courage.


Unfortunately, thank God, my wisdom or intellect or stupidity is not enough to solve my problem. Here, Jim Rohn or Jim Rohn says: Grow bigger than the problem.


grow up Intellectually, your problems should end this year. Do not keep secrets. be wise Maybe your ability will not grow. Relaxation is the first principle and laziness


Book: Bodybuilding - Wendy Wasserstein.


It is the strangest book in the world.


Balance is the best thing in the world. Sometimes you have to give yourself a break.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.