تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی
تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی

معرفی دکتر Dr.Aaron Horshing

وقتی ذهنت بهم ریخته در سال جدید می خواستی برنامه ریزی کنی از روی کاغذ اما دوباره مثل قبل عمل کرده ای و ورزش نکرده ای الان دوباره اشتباهات بدون برنامه و بدون دیسیپلین و نظم را دنبال می کنی ... 

سال قبل را خیلی قوی تر د ر موضوع نوشتن شروع کرده ای ... امروز چند ویدیو دوباره به تو کمک کرده اما از کار خودت ناراضی هستی ... 

هیچ مسئولیتی در مورد منبع ندارد ... هیچ ارتباطی هم با  این فرد ندارم ... 

اما در مورد این شخص می توانید ویدیو ها را دنبال کنید ... 

در مورد خواص اسکوات و حرکات بدنسازی صحبت های خوب و مفیدی داشته اگر اینگلیسی بلد باشید ... فوق العاده در مورد بحث های صحبت کرده که من اگر بخواهم در مورد برداشت خودم صحبت کنم ... اشتباه چیزی می گویم 

در اینستا گرام 

سکوات یونیورسیتی را دنبال کنید ... 

squat_university 

@squat_university 

Dr.Aaron Horshing's guide to pain, moving better & optimizing performance....

Bestseling Author

راهنمای دکتر آرون هورشینگ برای درد، حرکت بهتر و بهینه سازی عملکرد ....

نویسنده پرفروش

 

وقتی ذهنت بهم ریخته در سال جدید می خواستی برنامه ریزی کنی از روی کاغذ اما دوباره مثل قبل عمل کرده ای و ورزش نکرده ای الان دوباره اشتباهات بدون برنامه و بدون دیسیپلین و نظم را دنبال می کنی ... 

سال قبل را خیلی قوی تر د ر موضوع نوشتن شروع کرده ای ... امروز چند ویدیو دوباره به تو کمک کرده اما از کار خودت ناراضی هستی ... 

هیچ مسئولیتی در مورد منبع ندارد ... هیچ ارتباطی هم با  این فرد ندارم ... 

اما در مورد این شخص می توانید ویدیو ها را دنبال کنید ... 

در مورد خواص اسکوات و حرکات بدنسازی صحبت های خوب و مفیدی داشته اگر اینگلیسی بلد باشید ... فوق العاده در مورد بحث های صحبت کرده که من اگر بخواهم در مورد برداشت خودم صحبت کنم ... اشتباه چیزی می گویم 

در اینستا گرام 

سکوات یونیورسیتی را دنبال کنید ... 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.