تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی
تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی

Unconsciousضمیر ناخودآگاه

فقط پخش و پلا نویسی. بی نظم نویسی به کمک چیزهای دیگر هنوز فکر می کنم . به چه چیزی اشاره کرده ام به چه چیزی اشاره نکرده ام . در چند دستگاه قدیمی دارم . تایپ می کنم . آره . اینجاست ای کاش اینطور نبود . اسمش را نمیارم تا روی کارم تاثیر را نگذاریم . اسم بعضی از چیزها را با اینکه در زندگی شما حضور دارند نبرید . به خودم نگاه می کنم . برای چی بدون هیچ آماری دارم . کار می کنم . نیاز دارم این چیزها را با چی مدیریت کنم . یک فکر به ذهنم . رسیده . برای اینکه این نوشته های بخش دیگر هم روی آنها کار کنم . هنوز بخش مرکزی یا بخش تصمیم گرفتن . به بالغ شدن کمک نکرده است . آره . واقعیت دارد . این نوشته های زیاد باعث می شود . که مطلب من کمتر خوانده شود . خواننده اینقدر بیکار نیست که این چیزها را بخواند . کدام بخش دارد . بزرگ و بزرگتر می شود . به خودم فکر می کنم . چرا نمی توانم بدون ترس کار کنم . مطالب انگیزیشی . یا کاری . کجاش انگیزشی بوده . حال که باهاش درگیر و در جنگ هستم . کجاش انگیزشی هست. دستاوردی نداشته . 

چی کار کنم . دارم . فکر می کنم . در این مرحله از زندگی در گیر شده ام . این نیاز هست . باید به خودت فرصت بدهی . زیادی اینجا ؟ مانده ام به خودت فرصت بده . چه فرصتی . نمی توانم . کار کنم دارم . درجا می زنم . اگر دیر بجنبم . این چیزها را نمی توانم . همه اش این هست . 1400 کلمه دیروز امروز 1400 کلمه با یک چیزی تایپ کردم . یک مقداری به من فشار آورده . تازه سر درد هم گرفته بودم . صبح بعدش . کارایی من پایین آورده . یک چیز دیگری هم در این سایه ها قایم شده است . خسته شده ام یک جمله را دارم . تکرار . من دارم درجا می زنم . دائم از این پرچین یا پرچین ذهنی . تکرار چه چیزی را به خودت می خواهی . ثابت کنی . برای دیر تر شدن به خودن و این چیزی که نیاز داری . به خودت ثابت کنی . این واقعیت ندارد . نمی توانی . جلوتر بروی به خاطر اینکه قبل این کار را هرگز امتحان نکرده ام چقدر می توانم به خودم فشار بیاورم و این کار که خیلی عجیب هست . به خودت بیا ؟ بس کن . فقط یک بازی هست . یک بار دیگر بازی می کنم . به خاطر این  نمی توانی کار دیگری پیدا کنی . این بار یک بار دیگر بازی می کنم . دارم . نتیجه می گیریم . چند بخش را نمی توانم با هم هماهنگ کنم . مشکل مدیریتی هست . به خودت بیا؟ دوباره تکرار کنی . 

این قدرت ضعیف با هم می آیند . به این چیز اضافی نیاز ندارم . با تمام سر درد ها در کار و بد موقع وارد شدن کنار بیایی . با تمام راه ها و این چیزی که ترسناک تر از آن چیز قبلی هست . به راهی که نیاز نداشته ای و این معنی را با چه چیزی می خواهی . جبران کنی . با تمام این فشار ها نمی توانی کنار بیایی . با . word گوشی فقط داری . فشار کاری را بیشتر می کنی . در صورتی . چه چیزی و نتیجه ای از این کارها می خواهی . بگیری . محاسبه تایپ کردن و این معنی هر چقدر تایپ کنم . بیشتر و راحتر و بدون فکر کردن می خواهم تایپ کنم . بدون اینکه به چیزی یا کسی یا اینکه بخواهم به خودم فشاری بیاورم . من باید بدون اینکه به چیزی فکر کنم یا . اینکه آره من یک حرفه ای نیستم . نمی توانم این کار را انجام بدهم . به خودت بیا؟ باید قدرت مغز خودت را افزایش بدهی . باید فکری به حال خودت انجام بدهی . باید اینکه تایپ 10 انگشتی را میزنی به قدرت تبدیل کنی . این اعتقاد داری . یک ماهیچه در مغز تو ساخته می شود . که دیگران این قدرت ندارند . این خصیصه تو می شود . وقتی با کسی که می خواست با گوشی . تو را استخدام کند . آن زمان امکانات این کار را نداشته ای . این کار تایپ و این تایپ لعنتی . می تواند فشار های به تو بیاورد . نیاز داری به چه چیزی دست پیدا کنی . باید برای خودت نمی خواهی . مسابقه تایپینگ ریسنگ در سایت را ادامه دهی . چرا نمیایی ؟ برویم . تا تایپ کد نویسی بزنیم . حوصله نداری ؟ این کار را به خاطر چی اینطوری شده است . هیچ نتیجه ای ندارد . نمی شود . بدون اینکه به چیزی که می خواهی دست . پیدا نمی کنیم . دارم به این فکر می کنم . دوباره به خودت بیا ؟ یک کم باید دوباره و چند باره این مطالب را با چیزی یک مشت حرف را اینجا . پخش کنی . با تمام فکر که می کردی . فرق دارد . برای من یکم سخت هست . نمی توانم . نتیجه ای که نیاز داری از این کار بگیری . با تمام روحیه خودت که فکر می کردی . خیلی از این چیزی که دوست داشته ای فرق می کند . باید بهتر و بیشتر از این چیزی که هستی باشی . به درد بخور تر و اینکه باید مراحلی را که دوست داری . را چندین بار بیشتر از این چیزی که هست . تمرین کنی . با تمام تعریف های که از این کارداری به درد نخور ترین چیزی که می خواستی باشی . هستی ؟ اما حالا باید یاد بگیری . به خودت بیشتر از این چیزی که هستی . احترام بگذاری . باید تمرین کنی . چقدر تمرین کنی . فقط نوشتن سریع نیست . باید راحتر از آن چیزی که می خواهی کار کنی . با تمام تفاسیری که می خواستم . این معنی برای من نوشته نشده بود . من واقعی نیستم . شاید یک چیزی باشم . که دوست دارم . این معنی یا این کار را انجام بدهم . با تمام .وجود . نمی خواهم این معنی را چند باره . دارم دچار مشکل می شوم . به خودم بیام . دوباره با تمام راه دوباره برگشت به عقب و این را یک راه تکراری شده . پس باید چی کار کنم . با نیاز کار کردن . و این کار دارد . سخت تر می شود . هر خط که جلو تر می روی به خودت می گویی . به چه دردی می خورد . درهم برهم و به درد نخور هست . باید بدون فشار این کار را انجام دهم . اما واقعیت این هست . این کار سخت تر از آن است . که به قسمت غیر ناخودآگاه برود . در قسمت آگاه مغز وجود دارد به خاطر این هست . نمی توانی کار خودت را بیشتر و بهتر انجام دهی . پس من چی کار باید انجام می دادم . که دیگران را از اینجا به دور خودم دور تر بردم . یعنی از خودم فراری دادم نتوانستم . یک کار درست را انجام بدهم . دائم در  حال اشتباه کردن بودم . با تمام چیزی که می خواستم . این معنی به وجود نیامده است . خودم را برای چیزی تازه آماده می کنم . باید به بخش غیر ناخودآگاه ذهنم تسلط پیدا می کردم . پس چه راهی بهتر از این که دوباره به آن بخش حمله کنم .ببینم . از عهده این سردرد های ناشی از محاسبه این که من می توانم . چندین بار تکرار کنم . چیزی بنویسم . که خودم بتوانم از آن بخوانم . یعنی روان خوانی داشته باشم . به خودت بیا . دوباره . فکر کن . معنی جمله بعدی باید از جمله قبلی بهتر باشد . با تمام جمله های قبلی که خوانده ای بخشی هست . که تا حالا هرگز به آن نرسیده ای . می توانی ماهیچه های کمر خودت را راست کنی . راحت نفس بکش . می توانم . انجامش می دهم . اگر هم انجامش ندادم به همان مبل یا جای که نشسته بودم . بر می گردم . تایپ برای تو یک بخش هست . که نتوانسته ای از عهده این کار بیایی و نتوانسته ای خودت را کنترل کنی . چقدر مسخره به نظر می رسد . این آدم وسواس بگیرید . بگوید . من امروز نتوانستم 3 صفحه تایپ کنم . پس این کار را انجام نمی دهم . نتوانستم .حقیقت ماجرا این بود . این کار برای من خیلی سخت تر از آنی هست . می تواند . من خیلی زود عصبانی دچار گردن درد شده ام به کمک حرکات اصلاحی توانسته ام . کاری که می توانم این کار را برای خودم بیشتر انجام دهم . محاسبه کردن که چه کلمه ای را تایپ کنی . خوب توانسته ای یک درس پایتون را تمرین کنی در w3schools اگر درست گفته باشم . دبلیو تری اسکول همه اش را زده ای . بدون این که ثبت نام کرده باشی . چیزی از کد نویسی هنوز یاد نگرفته ای به بخش ناخودآگاه خودت منتقل کنی . نتوانسته ای برای چیزی که می خواهی . همیشه در بخش مردم عادی زندگی کنی . باید فکری به حال این اوضاع یاد ناگیری خودت آموزش سخت . خیلی فاصله زمانی افتاده الان یکم پی اچ پی کار می کنم . تنها فرقش این هست . که این بار ثبت نام کرده ام تیک های که در سایت زده می شود . انجام می دهم در یک نوت پد هم کد ها را دوباره تکرار می کنم . فقط قسمت پایتون و بخشی از قسمت های قبل در پایتون کار می کردم دو تا مرور گر کروم باز می کردم . بعد آن کد را در کروم سعی کن تمرین کنی . مثال همان بخش می زدم یعنی در همان صفحه اشتباه نکنم . یعنی در داخل همان صفحه می زدی . خنده دار بود . که در بخش پاسخ 2 مرتبه یک بار به همان مثال اصلی پاسخ می داد . یک بار به همان بخش که از قبل وجود داشته بود . پس الان می فهمی که تمرین تایپ برای تو خیلی سخت تمام شده . بخشی با کار و توانایی از کار پایتون و تسلط روی زبان انگلیسی نداری . درست از بخش ترنسلیت این نوشته را تبدیل می کنی . نوشته ترنسلیت نقطه گوگل نقطه کام این کار را انجام می دهم . اما نتوانسته ام کار کنم . بخش های مغزم باید با هم هماهنگی پیدا کند . 

  Only playing and writing. I'm still thinking about the disordered writing with the help of other things. What have I mentioned and what have I not mentioned? I have some old devices. I type Yeah . I wish it wasn't like this. I will not mention his name so as not to affect my work. Do not take the name of some things even though they are present in your life. I look at myself. Why do I have no statistics? I work . What do I need to manage these things with? A thought in my mind. has arrived . In order to work on these writings of other sections. Still the central part or the decision-making part. It has not helped to mature. Yeah . its true . This makes many writings. That my article will be read less. The reader is not so idle to read these things. Which part does it have? It gets bigger and bigger. I think to myself. Why can't I work without fear? Motivational content. or something Where was the motivation? Now I am involved and at war with him. Where is the motivation? It has not achieved anything.


what should i do I have . I think . I am stuck at this stage of life. This is a need. You have to give yourself a chance. a lot here Give yourself a chance. what an opportunity I can not . I have work to do. I hit it on the spot. If I move late I can't do these things. That's all. 1400 words yesterday, today I typed 1400 words with something. He put some pressure on me. I just had a headache. the next morning My performance has decreased. Another thing is hidden in these shadows. I am tired, I have one sentence. repetition I am hitting on the spot. Constantly from this hedge or mental hedge. What do you want to repeat to yourself? prove it To be late to yourself and this is what you need. Prove to yourself. This is not true. you can not . Go ahead, because I have never tried this before, how much pressure can I put on myself and this is very strange. come to yourself stop . There is only one game. I play once more. Because of this, you cannot find another job. This time I will play again. I have . we conclude . I can't coordinate several parts. There is a management problem. come to yourself repeat again


These weak powers come together. I do not need this extra thing. Cope with all the headaches at work and when you enter. With all the ways and this thing that is scarier than the previous thing. In a way that you didn't need and with what you want this meaning. compensate You cannot cope with all these pressures. With . You only have phone word. You increase the work pressure. If . What do you want and what result do you want from these works? take Calculation of typing and this means how much I type. I want to type more easily and without thinking. Without trying to put pressure on anything or anyone or myself. I should without thinking about anything or . Yes, I am not a professional. I can't do this. come to yourself You need to increase your brain power. You have to think about yourself. You have to convert 10-finger typing into power. Do you believe this? A muscle is made in your brain. that others do not have this power. This becomes your characteristic. When with someone who wanted to with the phone. hire you At that time, you did not have the means to do this. This typing work and this damn typing. It can put pressure on you. What do you need to achieve? You should not want it for yourself. Continue the typing racing contest on the site. why do not you come ? let's go . To type coding. are you bored Why did this work? There is no result. can't Without touching what you want. we do not find I am thinking about this. Come to yourself again? A little bit, I have to repeat this content with something a handful of words here. play it With all the thought you were doing. it is different . It is difficult for me. I can not . The result you need to get from this work. With all your spirit that you thought. It is very different from what you liked. You must be better and more than what you are. It is more useful and you have to do the steps you like. several times more than what it is. practice With all the compliments you get from this job, don't be the thing you most wanted to be. Existence ? But now you have to learn. To yourself more than what you are. give respect You have to practice. How much do you practice? It's not just writing fast. You have to work easier than you want. With all the interpretations I wanted. This meaning was not written for me. I'm not real. Maybe I am something. that i like I mean this or do this. with all the existence I do not want to repeat this meaning. I am in trouble. come to myself Again with all the way back again and this has become a repetitive way. So what should I do? Work with need. And it works. It gets harder. Every line you go forward, you tell yourself. What does it hurt? It is confusing and useless. I have to do this without pressure. But the reality is this. This is more difficult than that. to go to the unconscious part. It exists in the conscious part of the brain because of this. You cannot do your work more and better. So what should I do? that I took others away from me. I mean, I ran away from myself, but I couldn't. Do the right thing. I was constantly making mistakes. With everything I wanted. This means the presence of reeds

Come . I am preparing myself for something new. I had to master the non-conscious part of my mind. So what better way than to attack that part again. Let's see. I can handle these headaches caused by the calculation. Repeat several times. write something that I can read it myself. It means to have a psychic reading. come to yourself Again . think . The meaning of the next sentence should be better than the previous one. It is a part with all the previous sentences that you have read. which you have never reached before. You can straighten your back muscles. breathe easy I can I will do it. Even if I didn't do it, I would go to the same sofa or the place where I was sitting. I will return . Typing is a part for you. that you could not handle this task and you could not control yourself. How ridiculous it seems. Obsessed with this person. to say I could not type 3 pages today. So I don't do this. I couldn't. The truth was this. This is much more difficult for me than Annie. Can . I got angry very quickly and got neck pain. I was able to correct it with the help of movements What I can do for myself more. Calculate what word to type. Well, you were able to practice a Python lesson at w3schools, if I'm right. W.T. School has hit it all. without registering. Transfer something you haven't learned about coding to your subconscious. You have not been able to get what you want. Always live in the common people section. You have to think about this situation, don't learn to teach yourself hard. It's been a long time, now I'm working on PHP. The only difference is this. I have registered this time, the ticks that are placed on the site. I repeat the codes again in a notepad. I was working only the Python part and part of the previous parts in Python, I opened two Chrome browsers. Then try to practice that code in Chrome. For example, I used to write the same section, that is, not to make a mistake on the same page. That is, you were typing inside the same page. It was funny . who answered the same main example twice in the answer section. Once to the same section that already existed. So now you understand that typing practice is too hard for you. You don't have the ability to work in Python and master the English language. You convert this text right from the translation section. Written by Translit dot Google dot com I do this. But I have not been able to work. The parts of my brain must find harmony.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد