تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی
تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی

تبدیل شونده هستی یا نیستی؟How are you Chetri? Converts

You are not the size of work?

شما اندازه کار نیستی؟

به نظرم من شما یک بی عرضه هستید؟Do I think you are an unsupplier?


حرف تعریفی نداشته باشی لذت نبردن از کاری و انجامش دادن چه لذت مهم هست .... 

توان انجام در ۵ دقیق تعریف کنی چرا از اینکه .....

نمی توانی پیشرفت کنی خوب چرا نمی توانم برنامه ریزی کنم هدف مکتوب من این بوده .....

چند تا جزوه را مطالعه کنم اگر مطالعه کنم و اهدافم را که ۱۰ تا نقاشی که باید بکشم .... به یادم میاره ....

دوباره روزی اینقدر صفحه کتاب باید بخوانم را با یادم میاره ... چرا باید بنویسم حقیقتش اینه از روی اجبار همه کد نویسی همه پست ها را قرار می دهم از روی اجبار خودم را مجبور کرده ام وقتی می بینم 

... حتی قبل از اینکه ..... 

من اینجا چیزی بنویسم....

همه و حتی خودم هم از دست همه این حرفهای تکراری خسته شدا ایم حقیقت صعود آفرینی بیشتر در گفته های افراد بزرگ برای من شده و اینکه اهدافم جدیدم را تکرار کنم....

حقیقت این هست من شجاعت ....انجام تکراری که با من صدمه میزند چرا دیگران هیچ ترسی از این تمرین ها ندارند ....

چرا یک نفر توان تخیل کردن را برای خودش به صورت یک عادت.....

در آورده چرا انگیزه ای باید برای شما ساخته می شد بارها وبارها دچار خستگی شده یا اینکه .... خسته تر از گذشته شده ای ....

تمام این حرفها که در شبکه های اجتماعی خورا ای می شوند تا اینکه....... جای خالی را خودت پر کنی به درد نخور هستی حتی از خودت در مقابل........ بی دفاع هستی مورد تاراج تمام وقت کش های حرفه ای قرار گرفته ای چرا ؟ چون تمایل داری وقت را من کشتم .... حالا برو و دیگر وارد وقت کش های دیگر زندگیت نشو فقط آن ....... جای خالی که دوست داری را اگر به کسی و دیگری لطمه نمی زند و تو را به تمام آن چیزی که دوست داری تبدیل شوی ؟ 

چه چیزی ....به راحت قبول آن چیزی هست که هستی یا آن چیزی هست که به ...آن ترانسفورمرز تبدیل می شوی ؟ ترانسفورمرز تبدیل شو این آخرش را فقط نفهمیدم چی گفتم از فیلم تبدیل شوندگان وام گرفتم......

  If you don't have words of appreciation, what is the important pleasure of not enjoying something and doing it....


 Can be done in 5 minutes, explain why...


 You can't make progress, so why can't I plan? My written goal was.....


 How many pamphlets should I read? If I read, I will remember my goals, which are the 10 paintings that I have to draw....


 Again, one day, it reminds me of so many pages of the book I must read... why do I have to write, the truth is that I put all the coding out of compulsion, I put all the posts out of compulsion, I forced myself when I see


 ...even before.....


 I will write something here...


 All of us, even myself, are tired of all these repeated words. The truth of the ascension is more in the words of great people for me and to repeat my new goals....


 The truth is, I have courage...doing repetitions that hurt me, why others have no fear of these exercises....


 Why does a person have the ability to imagine for himself as a habit.....


 Why should motivation be created for you? Have you been tired many times or are you more tired than before?


 All these words that are used in social networks until....... you fill the empty space yourself, you are useless, even in front of yourself....... you are defenseless, you are being extorted  Why have you been appointed as a professional timekeeper?  Because you want to kill time.... now go and don't enter into the other time-wasters of your life, only that....... empty space that you love if it doesn't hurt anyone else and you completely  What do you want to become?


 What...is it easy to accept what you are or is it what you become...that transformer?  Transform Transformers, I just didn't understand what I said at the end, I borrowed from the movie Transformers...

 اگر موفق هستی ....پس لعنت من به شما پس توی لعنتی باید لعنت من و بقیه را به جان بخری ؟ بهتر هست که یک آدم معمولی باشی و از عهده لذت بردن از زندگی نباشی .... در مورد لعنت شوخی می کنم اما در واقع شما نباید اینجا مشغول ول خوردن و پرسه زدن و خواندن این صفحه باشی من همین جا هستم که هستم کا از قبل بودم پس از قبل مشغول برنامه ریزی بودم به جای نرسم اگر میرسیدم از خوشحالی دیوانه می شدم اگر بزرگ تر بودم از برنده بودنم دیوانه نمی شدم یعنی اصلا نبردم پس عاقل هستم باید بیشتر اندازه افکار از جنس و تخیل و افکار جدیدی می بود پر از توانستن و توانبخشی نه نبودن و دیوانه بودن و فکر نکردن راحت بردن را و انجام دادن را باید یاد می گرفتم صرف نظر از اینکه وقتم برای نوشتن دود شد ... برای شما چه سرنخ می تواند ایجاد کند که من را ترغیب کند بیشتر بنویسم


If you are successful...then I curse you, so you have to suffer my curse and the others?  It's better to be a normal person and not be able to enjoy life.... I'm kidding about the curse but really you shouldn't be here loitering and wandering and reading this page, I'm right here where I am.  I was before, so I was already busy planning.  I had to learn to be able and rehabilitate not to be crazy and not to think to take it easy and to do regardless of the fact that I ran out of time to write... What clues can you give me that will motivate me to write more?


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.