تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی
تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی

What do I do with A+ competitors? من با رقبای A+ چه کنم ؟

خیلی سخت کار می کنم یا دوست ندارم زیاد کار کنم به خاطر چی نبود اعتماد به نفس باید لحظه ای فکر کنی چه عقیده ای به این لحظه ای نوشتن داری ؟ اعتقاد دارم استعداد ندارم .... دیروز هیچ برنامه ای برای روزم نداشتم ... امروز هم برنامه ای ندارم وقت هیچ کاری از قبل مشخص نیست ... 

آماده سوار شدن روی موج زندگی شدم آماده موج سواری شده ای ... بدون هیچ فرمان یا خطی ؟ 

مسئله ای هست ؟ به خاطر این که نمی توانم برنامه را رعایت کنم ؟ خودم را راحت کرده ام دیگر هیچ برگه سفیدی که روبروی من هست ؟ از همه چیز لبخند سفیدی به من می زند ؟ که شروع کنم برنامه ریزی تازه ؟ 

خوب ... حساب کتاب چقدر سرمایه یا چقدر خرج کرد ؟ دارم ؟

باید از همه چیز مهم تر این هست ؟ که من که کارهای مهمی دارم ؟ چطوری موفق شده ام همه چیز و اولویت هم برای همه چیز فراموش کنم ؟ 

از همه چیز مهم تر این که خواسته هایم را این که جزوه ای بنویسم یا اینکه 

چرا این که موقع تصمیم ... تصمیم ندارم پای سیستم بشینم .... این که پای سیستم حلو خیرات نمی کنند .... دوست دارم بیشتر بیرون بزنم و هوای تازه و زندگی و حتی قسمت های دیگر زندگی را لمس کنم .... 

چطوری بیشتر هوا تنفس کنم ؟ 

یک مسئله دیگر می خواستم ؟ در مورد حرکات اصلاحی و بدنسازی کار کنم متاسفانه وقتی می بینی همه در این زمینه فعال بوده اند و یک دکتری گرفته اند ؟ 

حرفی برای گفتن نداری ؟! 

زبان انگلیسی را خوب کار نکرده ای اگر ... 

دل به خواه نمی توانید ... تصمیمات خوبی بگیرید ... 

مگر اینکه روی شخصیتم کار کنم ... حالا من چه کنم؟ 

مشکل با حالا من چه کنم در سال جدید هست ؟ باید انجامش بدهی روی شخصیت خودت و توانایی هایم کار کنم باید یک گوشه بنویسم باید کمتر در سایت خرید آنلاین کالا ها را نگاه کنم باید بر افزایش دانش و کمتر آنلاین خودم کار کنم ... برای این لحظه بس هست ...   I work very hard or I don't like to work a lot, because of lack of self-confidence, you should think for a moment, what do you think about this moment of writing? I believe that I have no talent.... Yesterday I had no plan for my day... I have no plan today either, the time for anything is not known in advance...


I'm ready to ride the wave of life. Are you ready to ride the wave... without any steering wheel or line?


Is there a problem? Because I can't follow the program? I have made myself comfortable, no more white paper in front of me? Does he give me a white smile of all things? Should I start new planning?


Well... how much capital or how much did he spend in the book account? I have ?


Should this be the most important thing? That I have important things to do? How have I managed to forget everything and the priority for everything?


The most important thing is whether to write a pamphlet or not


Why is it that when I decide... I don't decide to sit at the foot of the system... that they don't give me charity at the foot of the system.... I like to go out more and touch the fresh air and life and even other parts of life.. ..


How to breathe more air?


I wanted one more issue? Should I work on corrective movements and bodybuilding? Unfortunately, when you see that everyone has been active in this field and has obtained a doctorate?


Don't you have anything to say?!


You have not done English well if...


You can't make good decisions...


Unless I work on my personality...what do I do now?


What should I do now in the new year? You should do it. I should work on my personality and my abilities. I should write a corner. I should look less at online shopping sites.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.