تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی
تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی

تمرینات واسنادExercises and documents

یک چیز کوچک یا بزرگ. اتصال عصب به نوشته . 

سخت تر از گذشته شده .

تمرین۱:

امروز مشغول چه کاری هستی؟ 

۱-  در داخل این قضیه کلی اشتباهات وجود داشته؟

۲- من دارم درستش می کنم؟

۳- باید به خودم احترام بیشتری بگذارم؟

۴- شما فرد ارزشمندی هستید؟ 

۵- چرا من نتوانستم، دلیل اینکه خودم را بشناسم. چی بود .

۶- چرا روش درست زندگی کردن ، این همه سخت بوده.

۷-همه چیز خلاف آن چیزی بوده که من تصور می کردم.

۸- برای یک فرد خاص می نوشتی . دائم منتظر بودی؟ پر از وحشت بوده است . نکات منفی همه چیز را چندین و چند بار فیلم زندگی را عقب و جلو کرده ای.

۹- روی روزی که همه چیز خراب یا درست شد . تمرکز می کنم.

۱۰- یک معامله برای خودت در نظر می گیری . شروع می کنی. به پیشرفت کردن . اما دوباره روزی از راه میرسد. 

۱۱- برای فایل های پیشرفت یا پسرفت داری؟ 

۱۲-نا امید شده ای کسی خواهان دانش کم تو در زمینه های مختلف نیست.

۱۳- من یک تایپ کننده هستم . لطف کنید . قصه و پروژه بیشتر بنویسید . رشد علمی بیشتری داشته باشید . تا من تایپش کنم.

۱۴- من یک تایپ کننده بی هدف هستم .من صفحه یک ریال یا صفحه یک میلیون یا صفحه ای یک صد میلیون یا صفحه ای هزار میلیون یا صفحه ای ده هزار یا صد هزار میلیون بار باید کار کنم .هر چه با ارزش تر هدفم را بگذارم . راحت تر کار می کنم. بدون گیر و گرفت .استرس

  تمام روح شما را موریانه ها می خورند وجود با ارزش اعتماد شما را به برنده شدن چه موجودی می خورد . شما نیاز به چه موجوداتی دارید . تا شما را درک کنند . شما وجودی با ارزش و احترام بیشتر هستید.

۱۵- لیست دایناسورهای که باید شکار کنم. این قدر قدمت – یا قدیمی هستند . که حوصله من یکی را سر برده اند . من در خواست کننده هستم. به من کمک کنید . من با تمام این چیزی که از دیگران می بینید متفاوت تر هستم. من دلیل دارم. اعتقاد دارم. پیشرفت احتمال کمتری دارد . پسرفت احتمال بیشتری با توجه به کارایی کارهای که از من  سر میزند. یا ناشی می شوند انرژیت را برای هدف بعدی یا روز بعدی نگر دار امروز احتمال برنده شدن من وجود ندارد . من تحمل کار کردن را ندارم . من دارم روبرو می شوم با اینکه دیگر راهی به جایی نداشته باشم  . درآمدی نداشته باشم . فکری نداشته باشم . شروع کنم به رنگ های رنگین کمان درآمدن.

۱۶- نگاه به کار گذشته. موفقیت های کم قبل . کمبود ناشی از نبودن مربی و حرفهای منفی تمام وجود مورچه یا موریانه به تو حمله کرده است . حالا چی کار می کنی . به خودت بیا داری با خودت چند چند بازی می کنی . میزان گل به خودی و گل از تیم حریف بالا رفته دیگران فکر می کنند. فقط به خاطر بی عرضگی یک فرد هست. اما نمی دانند به خاطر بی هدفی بوده و انجام نشده است من مثل یک آدمی که کارش را خوب انجام نداده نتوانسته ام نتیجه خوبی بگیرم. سیستم مقصر هست ؟ یا من مقصر هستم به خاطر عدم فهم زبان 

Php 

در کد نویسی بوده که امروزه توانایی کاری خوبی ندارید . شما می بایست . خیلی بهتر از اینها عمل می کردید؟ 

شگفت آورترین نتیجه را برای من به ارمغان آورده اید . شما برای هیچ چیزی نیاز ندارید . به خواسته های دیگران و مشورت دیگران به من کمک کنید تا زمین و زمان را متحول کنم.شما نیاز دارید . به چیزی که دوست دارید یا اینکه ندارید . تبدیل شوید. شما وسعت دامنه نیاز خودتان را به هدف نانوشته خود درک نمی کنید .

۱۷-تمام چیزهای که شما را بالا می برد . روزی شما را قرق خواهند .کرد. به دلایل بسیار زیاد چون فکر می کنید . به یک عقل کل تبدیل شده اند .اطرافیان همیشگی خود . روش همیشه گی خود را دارید . اما کسانی مستعد تر و باهوش تر از شما با روش هایی هوشمندانه تر در اینجا زندگی می کنند . دیر یا زود همه چیز تغییر می کند سونومی در راه است. همه چیز را آب می برد . پادشاهی شما ابر قدرتی شما علم همه چیز را تغییر داده است کاری از دست کسی ساخته نیست . دنیایی شما عوض شده . شما به قویترین نوع خودت تبدیل شده ای آن لحظه تعیین می کنی . نمی خواهی ادامه دهی . درست موقعه ای که نزدیک هست . دنیایی شما با تمام آدم های اطراف خود را دگرگون کنی رفتاری عجیب از شما سر می زند . تبدیل به اسکوروچ متحول شده می شوید. قوانین خود را زیر پایتان له می کنید.

۱۸-باز خودت را می بازی . دنیا را طبق قبل کسل کننده و مبهوت در بی علاقگی می بینی . علاقه به هیچ چیز ندارید . این همه تدارک و حرکت به خاطر اینکه اینجا متوقف شوید . هیچ چیز ارزش انجام دادن ندارد به غیر از اینکه شما به خودتان احترام بگذارید از لحظه که این کار را انجام دهید . تبدیل به آدمی متفاوت خواهید شد . لیست لعنتی من لعنتی تمام می شود .

بدون هیچ تغییر و دستاوردی به لیست با کیفیت من با کیفیت.

لیست با کیفیت یا لیست لعنتی کدام من این چیزها را می سازد. احترام یا لعنت یا تحقیر. تحقیر ناشی از شکست . شما را لعنتی می کند. احترام گذاشتن به خود.نتیجه ای دارد . من یک آقای با شخصیت یا جمله بسازید . من هرچی یا من .... با شخصیت .

یا من هرچی یا من .... لعنتی هستم.

۱۹-اهداف کلمات محاسبات برآوردها درست از آب در نمی آیند.بیخیال.

کی یا چه موقعه درست از آب در آمده اند.به خاطر اینکه شما یک من لعنتی بوده اید . الان قدرت تحول بزرگی دارید اما از وقتی که قبل من با شخصیت بوده اید . خیلی گذشته دیگر خاطر ندارید . شخصیت فرد با احترام یا گرامی چیست؟ چه چیزی احترام گذاشتن به خود. شما طوری با خودت رفتار کن . که بقیه دوست دارند با خودشان رفتار شود. با بهترین لقبها.

۲۰-تا حالا هیچ چیز تازه ای نداشته ای من آن را نامنظم نکرده باشم . من از مغزم استفاده نمی کنم.فقط انتقام برای من مهم هست . تمام انرژی من رفت . روی لعنتی یا لعنت شده یا نفرین شده . من به سمت آن کار نفرت انگیز چقدر آشناست .ترسناک و تاریک . باتلاقی و گل و شل دار نوشتن هرگز نزدیک نمی شوم. فقط و فقط عمر سوزی و وقت تلف کردن هست . من دیگر بازی نمی کنم من با تمام این وقایع قهر هستم. من با تمام پیشرفتهای که می توانم داشته باشم. می جنگم .با لگد میزنم زیر شانس خودم لیاقتش را ندارم . یک احمق خود تخریبگر لعنتی بی هدف هستم. هر چی با استعدادتر باشید.حس درد بیشتر هم شما را بیشتر در معرض درد بی حرکتی و نور زدگی به چشم به سر خواهید برد . گاهی یخ می زنید . گاهی بی حرکت چشم گوزنی در جاده .که نور ماشین به چشمش خورده .

۲۱- اشتباهات گذشته شما را زمین گیر کرده هرگز به خود فشار نیآورید . شما به کجا که نمی رسید .آمارها نشان دهنده ۱۷۰۰ سال وقت داشته باشید . از اینجا تا کجا راه نمی روید . مشکل من گوشم نیست . سرم هست . که پر هست . دیگر جایی برای هیچ خلاقیتی ندارم. با این نمی شود کار کرد با گوشی نمی شود کار کرد . با ورد گوشی می شود کار کرد یک نسخه از یک جایی دانلود کنید.

من وقتی به دنبال کار می گشتم . با کارشناس کار صحبت کردم . دائم اعتقاد داشت. که با ورد آفیس گوشی می شود . مطالب تایپی تایپ کرد فقط گفت : که این مبلغ بریز به حساب مطالب صوتی را تایپ کن درهم برهم حرف می زد عکس نوشته من به فکر هوش و رباط افتادم که این مطالب را غلط غلوط تایپ می کنند . چون در نرم افزار صحبت شده بود که پول نریزید . به حساب  خلاصه بعد از مدت ها ورد آفیس را نصب کردم 

 ثبت نام نکردم . سلاح مخفی با یک ایمیل ثبت نام کردم 

 من با جهت دست و شماره و اشکالی که باید مرتبط با شماره استیکرهای خیلی ریز پاسخ می دادم .بلاخره نصب شد. بوم.

من مجهز به ورد گوشی شدم . با چند روز دردسر و خلاصه دیوار بلاک شده روبرو شدم. الان بهتر هست .

۲۲-چه چیزی از دوری بهترهست . همه چیز خوب هست . من حوصله کار ندارم دوری بهترین گزینه ممکن هست . من توقع ندارم. این کار غیر ممکن. کجای من متخصص بود؟ من هیچ راهی به جز لجاجت نداشتم.گمشدن اینکه کار هست . شما نمی توانید تخصص ندارید . با تما تفریحاتی که داری . چطور دلت میاد . بیخیال بازی کردن شود . حرفهای بی سر و ته بشنوی . چون منتظری که از راه برسد . چیزی از راه نمی رسد . از کسی که یک عمر منتظر بوده چیزی یاد بگیرد. چیزی یاد بگیرید. موقع شنیدن این حرف قرمز می شدم . و عصبانی متاسفانه به جز انتظار هم وزن کاری از دستم و صبر کردن .ساخته نیست. ساخته پرداخته باورهای غلط قبلی چون صبر کنی ز غوره حلوا سازی . آن غوره باید هنوز نچیده شده باشد.منظور میوه درخت هست . شرط های دیگر هم دارد خورشید بتابد و آب حسابی به درخت برسد کسی غوره .میوه نرسیده. را نخورد.تا انگور شود. بیخیال . کی برود این همه راه را.

راه. راه .یا ماز . یا مارپیچ. چطوری از بین این همه راه .راه درست را پیدا می کنید.

۲۳-وقتی می شود. از بین راه رفته دوباره برگشت. دوباره خلاصه شد . به تمام چیزهای گذشته. بقیه خیلی وقت هست. بلد بودند. تو بلد نبودی دیوانه وار به در و دیوار می خوردی .تا اینکه معلوم نشده از اینجا به بعد چی می شود. آخر این که نشد کار . توان اندیشه به راه رفتن نبود . نظاره گر کارهای دیگران باشی.

۲۴-تمام شد. نه شروع شد. بخشکی شانس خیلی زیاد هست؟ آخر راه معلوم نیست . راه دور و درازی هست. وقتی نمی دانی چه می خواهی. مسخره بازی ست. کارهای روی هم رفته .میز درهم و برهم هیچ چیزی قرار نبوده سر جای خودش باشد . چرا دوباره اشتباه کردی . تو که هزاران بار این کار را تکرار کردی چرا خودت را متوقف کردی . تا چه اندازه دوست داشته اینجا نقطه پایان باشد.

تمرین-بخش تازه:

1- فکر کنم. یک اشتباه بزرگ انجام داده ام . من این کار نیستم. یک حرفه ای نیستم. وسواسی برای انجام دادنش ندارم. فقط دارم . انجامش می دهم. به دیگران نگاه می کنم. قصه ای ندارم . برای تعریف کردن . چقدر دلم تنگ شده برای اینکه دوباره کارهای عادی را انجام دهم. به هیچ چیزی نزدیک نشوم. کارهای مثل گذشته ای که داشتم .ذهن خودم را درگیر مسائلی کنم . از دیگران درخواست می کنم. چیزی که دارم دارایی که دارم را می فروشم . ارزش آن بالا و بالاتر می رود . دوباره نیاز  دارم. کسی کارهای من را مدیریت کند. خودم از عهده کار کردن برای اهدافم بر نمیام . 

2- گاهی همیشه چیزها یا کارها مطابق میل من پیش نمی روند من فکر می کنم یک آدم کار بلد هستم. اما حقیقت شاید چیز دیگری باشد . شاید یک دروغ گو باشم. زیاد . می نویسد .زیاد ترین حرفهای اشتباه به درد کسی نمی خورد  باید خودم را اصلاح کنم باید به فکر باشم باید این مطالب را بخوانم . فکری به حال سر میز کار الکترونیکی شما می تواند . چند پرونده بلا تکلیف باشد . خوب پروژه آماده شده . اما فرماندهی بی تفاوت آنها را در سطل زباله هم نیانداخته بی تفاوت حتی به آن نگاه هم نکرده ترسناک ترین لحظه این کتاب یا انشاء یا جزوه فقط به درد خودم خورده تا زمانی را صرف کنم. خیال کنم. در حال انجام دادن کاری حسابی هستم. اما همیشه یک دروغ به خودم گفته ام به خاطر پارگی فکر زمان و هر لحظه به غیر ممکن ترین. کار ممکن که می توانست با کمی فکر عادی شود . به هر حال این معمول نیست. نمی توانی با این امکانات ادامه دهی . شما مثل یک سنگ ساکن هستی . چه چیزی می تواند شما را به یک کارمند پویا و پاسخگو تبدیل کند. وقتی شاگرد آماده باشد . استاد از راه میرسد . فقط به این فکر می کنی . اگر آن کار بزرگ انجام نشده بود . دنیا به کدام سمت میرفت . شاید جای بهتری می شد . شاید دیگر این همه دردسر وجود نداشت . به خاطر خودم . چه چیزی را نیاز بوده که انجام دهم . هر حالی که باشی . خودت را به گوشه ای مشغول می کنی . چه نیازی یا آموزشی در این کار داری . یا اگر اشتباه باشد . چی تمام انرژی خودت را صرف نوشتن می کنی . اشتباه می کنی .راه اشتباهی به خاطر کار اشباهی است در چه صورت می توان خودت را در مرحله بهتری از زندگی ببینی من باید چه کاری را انجام می دادم که آن کار را نتوانستم . درست انجام دهم . من باید در زندگی با تمام وجود روی خودم بودنن و نیازهای که داشتم . یا کارهای که می توانستم برای راه بهتری که داشته باشم . نمونه بهتری یا اینکه کار را اینجا متوقف می کردم . با تمام توان و انگیزه یک جاده ناتمام را ساخته ای که به جای خاصی نمی رسد. فقط تا بیره بی هدفی وجود دارد من خودم هم خسته شدم. اما کاری نمی شود کرد چاره ای نیست . باعث شده تا خودت را محکوم یا بی نتیجه رها کنی تمام دایره فکری خودت را محدود به این چیز ساده کرده ای من تمام هنرم همین بود . دیگر کاری به کار شما ندارم . من الگویی برای کار کردن ندارم . چرا باید حرف بزنم . نتیجه ای برای من ندارد من یک حرف هستم . که خودم را در گرویی چیزی که با تمام راه  های که می توانم در دل خودش می شد . کار بهتری انجام داده شده . اما نشد . چون همه شکست می خورند و بنزین یا سوخت تمام می کنند . شما و من همه روی یک چیز اتفاق نظر داریم اگر دستمزدی پرداخت نشود . برای شما کاری هم برای شما انجام نمی شود . پس چطور می خواهید . قبض های پیشرفت خود را پرداخت کنید . وقتی از در وارد شوید اولین چیزی که وارد می شود . شما نیستید. رزومه شما نیست . ذهنیت یا دیدگاه شما نسبت به زندگی همه چیز را قبل شما تعیین کرده . انگار می گویی هر جا می روم .شانس من جلو تر از من آنجا بوده . تخصص داشته یا نداشته شما قبل از اینکه کسی نتیجه گیری کند . همه چیز را تعیین کرده اگر خوب و راحت پیشرفت می کنید . خیلی روان محاسبه برنامه ریزی برآورد و کار می کنید دیگران را می توانید تحت تاثیر قرار دهید دوباره و چندباره زودتر از شما همه چیز را تعیین کرده است.

3- روی خودتان سرمایه گذاری می کنید .یا روی اخبار و احتمالات ممکن شما هر کسی نیستید در حال تبدیل شدن و کامل شدن به آن چیزی هستید که دیگران یا آرزوی آن را خواهند داشت یا اینکه سعی می کنند . مثل شما نشوند . گل ها یا هدفهای خود را بزنند . منظورم امتیازات فوتبالی بوده.من فکر می کنم در حال جستجو کردن برای خودم چیزهای را در راه گم کردم مهمترین آنها هدفم بوده هدفم چیز خاصی نیست یک خط بیشتر نوشتن یا یک پست ّشتر نوشتن بود که با گوش دادن به اخبار از این کار ماندم . هر چه بیشتر سعی می کنم کاری نکنم به خودم فکر می کنم .در حال این هستم . دارم آرزو می کنم . روزی شانس درخانه من را بزند . من به چیزی که می خواستم رسیده باشم. اما همه چیز برخلاف میل من درجریان بود موفقیت می توانست خیلی راحتر از این چیزها درحال جریان باشد . تمام دارایی من کارهای نیمه تمام من بود . کدام فرشته از کارهای نیمه تمام من محافظت می کند. کدام شخص به من کمک می کند تا کارم را به خوبی انجام دهم هیچ تقدیری در حال تغییر سرنوشت خودش خود به خود نبوده و نیست من در حال کار کردن روی شانس خودم هستم . در حال این هستم. که چرا خیلی سخت از رقبای خوب خودم شکست خورده ام من تمام نشده ام کمی از انگیزه ها باقی می مانند لوبیاهای سحر آمیز را باید پیدا کنم کدام استعداد را دارم که کسی کمتر و خودم هم کمتر به آن توجه کرده ام شاید من هم روزی کاری را برحسب تصادف شانس یا اقبال به خوبی توانستم انجا داده باشم . به من کمک کنید؟ کسی به شما کمک نمی کند . گدایی قصه رابین هود کارتون رابین هود دقت کنید داروغه با یک سکه که در آن می اندازد باعث می شود که بقیه سکه ها به هوا بروند و از کوری گدا استفاده کند. بقیه سکه ها که در اثر حرکت یا ضربه به هوا پرتاب شده اند را بردارد . منتهی بدی ماجرا این هست . که گدای کور رابین هود هست.

4- در زندگی چی ؟معنی را چندین بار دیده ای اما شروع به عملی کردن خواسته خود نکرده ای .من روی هر لحظه که بیشتر وقت کارهایت کنی ؟ به جای اینکه نتایجت کوچک شوند . نتیجه ها بزرگ و بالغ تر می شوند . دیگر حاضر نیستی . چندبار یک کار را انجام دهی حاضر نیستی روی کاغذ بنویسی . در حالی که می باید این تمرین را هم انجام می دادی فقط پاسخ می دهی که من باید غریزی بنویسم نه اینکه این همه فکر کنم من باید با غریزه ام خودم را بشناسم من باید جای حروف را پیدا کنم من باید خودم را بیشتر دوست داشته باشم . برای کارهایم نتیجه ای که را دوست دارم را برای خودم من چرا اینطوری؟ شده ام من همه اش به خودم وعده وعید می دهم روزی میرسد که من هم مثل دیگران که می خواهند رویایی در سر داشته باشم در حالی که اینطور نشده حدود چهارده ماه یا ۲سال از اینکه من فکر کردم اینکار را به صورت درستی انجام می دهم گذشته است من فکر کردم . یک حرفه ای شدم در حالی که من یک تازه کار بوده ام من یک متخصص نشدم . متلک که به من داده شد . من می گفتم با سرعتی می نویسم که برای شما باور نمیشه داشت. در حالی که من به آن سرعت نتوانستم نزدیک شوم.البته ۱۰ انگشتی می نوشتم قضیه اینجا فرق می کرد من اینجا متاسفانه کامپیوتر خودم را نداشتم که کارم را به خوبی انجام دهم تمام محاسباتم از کف رفته بود . همه چیزها را خود را از دست داده  بودم. من توانایی های خودم را از دست داده بودم به چیزی که دوست داری؟ تبدیل شو؟یالا من عجله دارم؟ یک عمر فرصت ندارم؟

5- انرژی نداری؟ به چه چیزی فکر می کنی . تمام خواسته های تو از راه نمی رسند . همین جوری در ادیت یا ویرایش چیزی هم باید داشته باشی برای اینکه و سوال اینکه چرا بقیه روان کار می کنند؟ شما تا این حد از کارهای که می توانسته اید انجام بدهی . دور افتاده ای تمام تاثیرات محاسبات معادلات را به معادلاتی تبدیل کرده ای . نمی توانی نتیجه دلخواه خودت را خودت مطالبه کنی. هیچ چیز مثل قبل نیست . راه من مثل کارهای گذشته شده این را هم نیمه تمام رها می کنی هیچ راهی به غیر از انجام دادن خواندن مطالب ناقص نداری دوباره باید بیشتر از گذشته وقت خودت را اختصاص به این قضیه بدهی.  من چند بار به تو گوشزد می کنم . اما توجه نمی کنی که داری اشتباه از اینکه توان دار روی چیزهای صرف می شود . 

بخش سوم تمرین :
مشت من باید با چه چیزی برخودرد کند. وقتی نیاز داری. با هیچ چیز برخورد نکنی نبود . اینطوری بشود . امکان ندارد . واقعیت داشته باشد . اولین خط را با موفقیت نوشتم. من حتی یک خط هم نمی توانم جلو بروم. حفظ  و هدایت چیزهای قبلی من با تمام چیزهایی دارم نمی توانم. جلو بروم . باور کردنی نیست. این نمی تواند ورد خودمان روی این گوشی باشد . با آن استیکر مسخره این دایره اشکال مال شماره ها هستند بعد از ۲ یا ۳ بار سوال های ۱۰ تایی یا توی بسته های چند تایی. خدایا چقدر هوش مصنوعی چیز خوبی هست.من نمی توانم در بسته های چند تایی ورزش کنم یا کار کنم. یعنی فکر کن توی یک تکرار ۸ تایی کل برنامه بدنسازی را باید جا بدهی .یک تکرار اسکات یک لانج یا لانگ یا قدم با وزنه هرچی اسمش می شود . یک دانه دد لیفت یک تکرار ساق پا یک حرکت پرس سینه بقیه همین تکرار تک تایی. ۸ حرکت خنده دار . این از صفر بهتر هست . حقیقت این است . من با تکرار ۸ تایی شروع کردم بعد ۱۲ بعد ۲۵ بعد به ۲ رسیدم بعد به صفر رسیدم بعد به یک رسیدم.من عاشق ورد گوشی شده ام سیو می کند . از بلاگ اسکای بهتر هست از کامپیوتر هم بهتر هست.یک نرم افزار با شخصیت هست. دیوانه کننده است. ای کاش می شد . اکسل هم داشته باشم. فوق العاده هست. خوب ۲ شب هست . که برنامه ریزی نمی کنم . نمی خوانم. عاشق نقض کپی رایت و نقل قول از دیگران هستی . این یکی از دلایلی .
جدید شد . پس دوباره موقع این شد که چه پیشنهادی داری .برای اینکه دوباره تایید کنی . مشغول چه کاری هستی؟ تمام زمینه ها حتی فکرش را هم نمی کردی این همه چیز را فقط به خاطر یک اشتباه همیشه گی.
تمرین بخش  داک:

سلام من اینجا هم یک فایل می سازم خیلی راحت و خوب بدون هیچ ترسی از نوشتن اینجا فکر العاده ساده تر از آنی هست که به اون فکر می کردم

این مشکلات را اصلاح می کنم....

به خاطر خدا دیگر...


تمرین  داک سوم:
۱-تمام نیاز شما را از راه می رسد . کافیست منظر باشید در صورتی از راه میرسد . شما تمایل به پیشرفت کردن داشته باشید. چطور با شمردن این همه تلاش کردن توانستید این همه کار انجام دهید شما که این کار را بلد نبودید . چطور توانستید به راه درست هدایت شوید من نمی توانم ؟روی خودم متمرکز باقی بمانم . همه توان من در این راه . چیزی به برنده شدن نمانده است . کمی صبر کنی . می توانی. خودت را به چیزی دوست داری . برسانی همه آرزو می کنند . که من راه ساده و آسان بدون خستگی بدون هیچ نوع پیشرفت یا امکان تلاش و تقلا را پیدا کنم . بدون هیچ گونه تمرکزی در پیشرفت . له خودم فکر کنم. راه را چندین و چند بار برای خودم پس اندار و پیشرفت. پیدا کنم . من تمام انگیزه را پیدا می کنم.شما را تا آخر به مقصد می رسانم. همه اش دروغ محض هست. اگر بلد بودم برای خودم کاری . نوشته های خود را به حدی برگ کنید که بدون درد سر آنها را ببینید . من تا چه اندازه می توانم به خودم دروغ یا راست .می گویم.
داک سوم :
چی برای خودت فرقی می کند؟ برای چیزی که فکر می کنی؟
داک ۵:
1- همه دارند اشتباه برداشت می کنند .من به اینجا یا جای دیگری که می خواستم. تا با این راه می توانستم برای یک لحظه می توانی دوباره خودت را به حالتی از اعتماد با اینکه من می توانم بدون اینکه در کارم . ترسی به خودم راه بدهم . تا توانایی این کار را داشته باشم روی هم رفته من دارم با خودم می جنگم .چقدر زود عقیده من به اینجا ختم شد من توان کار با این معنی جدید را ندارم روی شما را کم یا زیاد می کنم؟ چرا روی معنی روحیه می دهم . روی شما را کم می کنم
. چرا معنی عکس می دهد مثل : روحیه شما را کم . می کنم. با برنده شدن خودم . من هیچ کاری به شما ندارم چشمان من تشخیص اینکه با درک اینکه با کار نکردن و عقب نشینی خودم چه کاری یا حالی در حال اتفاق افتادن هست. من نمی توانم به جایی که دوست دارم برسم. کسی که کارش خوب هست . کارش عالی هست من دارم به شما کمک می کنم. تمام روحیه خود را صرف این چیزی که می خواهید انجام دهید . نکنید . اگر شکست بخورید چیزی را هم برای آن روز باقی بگذارید؟ همه در حال دروغ گفتن به همدیگر هستیم.من دارم خودم را نیاز به تبادل خودم یا تبدیل.به خودم دارم. چطوری بخوانم هم بنویسم نیازهای من برای کار تازه برای راهی که انگار توانی برای انجام آن ندارم دوباره بیا من را بیشتر از این انجام ندهیم . وقتی راهی را برای خودت می خواهی ؟هیچ راهی نداری؟ این نوشته ها با تمام چیزی که میشناسی فرق می کنند با تمام کارهاب قبل . دیدم به خودت دروغ می گویی؟فکر می کنی نمی توانی روی خودت یا چیزی که برای دیگران با اینکه می توانی ؟ تمام انگیزه من را هدر نده . من روی این کار سرمایه گذاری کرده ام . راه به جزه باخت یا برد . دیگر فوتبال بازی نمی کنم. دیگر تلاش نمی کنم. خودم را در تمام مرحله زندگی چنین چیزی برای تو . نیاز اساسی راه رفته از که بفهمی چه چیزی را نمی خواهی حالا به چه درد می خورد که این راه را برای خودم می خواهم یا اینکه راه را درک نمی کنم . تمام چیزهای که می دانی یا اینکه نمی دانی را دوباره روی چیزی که تصمیم داری دوباره تعریف کنی. چیزی به اسم .پذیرفتن اینکه راه را برای خودت یا چیزی شبیه این همه راه ها را به خودت دروغ گفته ای من داشتم با خودم فکرهای اشتباه یا چیزهای که سر راه شما قرار می گیرد من و شما و چیزهای اینکا به خاطر پول بعضی از چیزها پدید می آیند. نه فقط به خاطر پول نیست . تخصص شما برعکس عمل کرده سیستم آموزشی که به کار رفته یک اشتباه برای شما قرار داده شما را خیلی متوقع.توقع از دیگران باقی گذاشته حرفهای دردناکی که می زنند . از دیگری درخواست می کنی در واقعیت لطف کن به داد من برس . لطف کن به داد من برس. من به تو و این هنر تو نیاز دارم متاسفانه این کار را پرورش نداده هست . چه چیزی هنوز غایب هست. فکر می کنم . دیگران خواسته های در تاثیرات دری وری فکر های ناخواسته . شما هیچ تاثیری ندارند فقط شما را برای چیزهای دیگر آماده می کردند . پیچیده نیست . خیلی ساده است . از آن چیزی که فکر می کردی چند مرحله بالاتر است . توان راه شما گرفته شده است . واقعیت چیز دیگری شما خسته شده بودید.
دیگر نیازی ندارید. با این مشکلات در هم و برهم کردن . بی نظمی . من یک حرفه ای نیستم . توان رسیدن شما را به مرحله بالاتر ندارم از من درخواست نکنید . فقط چیزی را که می دانم . برای شما . بیشتر از این نمی توان .کاری کرد . به خاطر خودت و دیگران این را با خاطر داشته باش به راحتی .عادت کرده ای تو یک سنگ هستی . دلی از سنگ داری . نمی توانی دیگران را درک کنی زحمتهای آنها کارهای آنها را ببینی نمی توانی به خودت دروغ بگویی. چیزی را درک نمی کنی. که برای تو اتفاق نمی افتد.بخش طلسم شده های آرزوهای قلبی. است . چیزی را که خودت لمس نکرده ای را نمی فهمی . درک نداری؟ فقط همین . تمام آرزو و خواسته تو با نرسیدن تو اینکه برنگرد و خواسته خودت را طوری که مطرح یا نداری؟طرحواره ها؟ طراحی های ؟غیر واقعی و غیر عملی؟ چطوری من به اینجا رسیده ام که واقعیت را درک نمی کنم فقط به تخیلات و آرزو ها و هما چیز مبهم دل بسته ام فقط با یک کلمه این برای من غیر ممکن هست . من راهی به جز این ندارم . من یک مبارز نیستم . من خسته تر از آن هستم که کاری انجام دهم تمام دارایی من شده است. اگر دیروز به خاطر خودم بودم به خاطر چیزی که نمی توان و تمام راههای دنیا به تو ختم شده تو خیلی دست نیافتنی هستی چیزی که من دوست دارم دورتر از این چیزی بود که من فکر می کردم . تمام طرح دوستی با زندگی به دشمنی با خودم
 موفقیت را به ناکامی بدل گردی چیزی به درد نخور و عجیب و غریب مثل اینکه من نمی توان تو توانایی این راه را داری بقیه راست نمی گویند چیزی که فکر می کنید. اشتباه هست. من علاقه ای به تیمی جاب .شغل .ای داد. ندارم فقط درآن گیر کرده ام راه من باید به چیزی بیشتر از این چیزی که در آن قرق می شدم و نتیجه اینکه من نباید تردید دیگری می خواستم .تا اینکه کاری برای من انجام دهد خودم باید کاری انجام می دادم تمام نتایج که فکر اندیشید.پیرمرد و دریا. در این راه برای من نبوده راهی به غیر از اینکه به خودم فکر کنم . تمام تاثیرات سنگهای خشک من را از کار میاندازند. تمام دلایل برای شما منطقی هست. برای دیگران غیر منطقی هست. پس دلیلی برای نرسیدن در زندگی ندارید. درد .خستگی . راهی که به شما همه چیز را برای آنکه نمی توانم خودم را به سمتی خاص برسانم . توان کار ندارم روی دیگران سرمایه گذاری نکنید. خودتان را برای آن چیزی که می خواهید به حرکت دربیآورید . همه چیز در حال تغییر کردن هست . شما یک چیز دارید که دیگران ندارند. شما هم . ندارید. فرق شما. قدرت نداشته . خود یا دیگران .اندیشه با تمام خواسته های که از افکار دیگران ناشی شده اند چه خوب یا چه بد در حال مبارزه هستید. من روی شما یا خودم یا قدرت سادگی . هر ۲ مورد من باید به همه چیزی که می خواهم را درک کنم . من تمام آن را با تمام وجود خودم درک نمی کنم به خاطر اینکه شما داری . یک چیز هزاران بار براز خودت شروع به گفتن و شنیدن و پیچیده کردن نیستی. شما و معادلات دنیا هر روز در حال اجرا شدن هستی. به خودت پشت .سرهم نگاه می کنی .من چرا روی خودم و هر چی که می خواهم. اینقدر ساده هستم . روزی را با تمام حالات عجیب خودم به آن چیزی که می خواهم. تمام تاثیرات آن را با تمام وجود برای حالات گذشته خودم و آینده خودم را برای تاثیرات آن می خواهم تمام تاثیر من روی زمان و زمین و دیگران را برای آن مقدار از خودم باقی می گذاری . از این وقایع پر هست.زیاد هست. به خودت نگاه کن داری. چیکار می کنی.انگار این نوشته ها را راحت میشه از هر جایی تهیه کرد اما من دارم با خودم میجنگم . چون واقعی تر از چیزی که می خواستی . دوست ندارند اینجا باشند. دوست دارند کلمات را به هر جایی می برد .روی هم رفته بزرگ و بزرگتر می شوند.تبدیل به عادت تو می شوند. از عهده بزرگترین کارها برمیام یا اینکه دائم دارم با خودم کلنجار میرم این همه نوشته به درد نخور.
داک ۲: 
این داک همان داکیومنت سند . انگلیسی هست . بیخیال.
 برای نوشتن هر چه تلاش کنید . باز هم کم است. نیروی برای موفق شدن برای من باقی نمانده است. یک ساعت و ربع وقت دارم. تا چیزی تهیه کنم. در حالی که هر چه فکر می کردم .اشتباه شد .علت آن را نمی دانم. تا چه حد موفق شدم.احتمال یک درصد از کار انجام دادم. چرا هیچ قانونی برای برنده شدن من وجود ندارد . همه را روی یک قانون تنها گذاشته ای. پیشنهاد من برای تبدیل به اینکه چه؟ چیزی باید تبدیل شود.بعضی از مواقع باید چیزی را تبدیل به چیز دیگرکنید. هر چه بیشتر بهتر امسال و امروز از گذشته بهتر خواهید بود. وقتی ناآگاهی جای خودش را به دانش می دهد . آره من موفق شده ام هنوز ناآگاهی اینجاست. دوباره به جریان قبل بر می گردید . یک راز نهفته در این ماجرای برگشت به عقب وجود دارد . باید بر گردم سر میز کارم. همه چیز را اشتباه انجام داده ام. خیلی کم دنبال پیدا کردن علت هستم. می دانم چون علت من هستم.من هستم که پیشرفت را متوقف کرده ام. چون راهی ندارم. من حوصله ای برای ارتقای این حالت یا موقعیت ندارم. چرا دست به یک اقدام نمی زنی؟ دیروز هم منتظر بوده ای. گذشته هم منتظر بوده ای هیچ راهی نداری؟ راه اقدام.برای من یک پیشرفت نیست. این قانون خیلی بیرحمانه است. چرا فکر می کنم . اگر تلاش نکنم. چیزهای کمتری از دست خواهم داد. چرا شروع نمی کنم. نیاز به اینکه غیر ممکن است. به نتیجه دلخواه برسم.باور کرده ای نمی توانی؟خودت را رها کنی. از لحاظی حتی فکر کردن به موقعیت مود که برایان تریسی اشاره کرده است در بیایم. چطور کار کنم.من آماده کار کردن هستم.اما؟ سوال پیش می آید . چرا هرگز از دست ناتوانی عصبانی نمی شوی؟ دوست داری در موقعیت حالا چه کنم؟ قرار داشته باشی. دوباره تلاش می کنم. هر چیزی هر زندگی یک قانون نا نوشته دارد باید دوباره همه چیز را با معنی تازه تعریف کنی. وقتی که سعی می کنی دوباره روی پای خودت بایستی . چیزی مثل همیشه هست . من نیاز دارم . مثل بقیه عمل می کنم. دوباره به متکا پناه می برم. البته شاید دوباره خسته شوم. اما ؟ اگر چنین کنم با خودم بد کرده ام. از دست گذشته خودم آزرده خاطر هستم . چرا با خودم این کارها را انجام دادم .در صورتی که می توانستم. همه چیز را تغییر دهم. نیاز به مربی نداشته باشید. باید بدانید فقط یک راه دارید. فقط یک عقیده داشته باشید.درست هست .اشکال گوناگونی دارد . اما دقیق بگویم. تسلیم شدن نیست . شما بیشتر از همیشه نزدیک به چیزی هستید. اما خود شما قبل از کارشناس یا خواننده یا هر کسی خودتان را محکوم به تلاش نکردن می کنید. حالا روحیه لازم را از کجا خواهید آورد. از چه راهی وارد خواهید شد. دوباره به گوشه گیری پناه می برید. خودتان را از چیزی که دوست دارید محروم می کنید. دیگران درست می گویند: شما توانایی لازم را ندارید .هنری فورد: چه بگویید توانایی دارید یا توانایی ندارید .همیشه حق با شما هست. پس فرد تعیین کننده شما هستید. چند راه دارید؟ ۲ راه دارید . کدام تصمیم را بگیرم. ادامه دادن یا ادامه ندادن خواسته کسی به غیر از من در صورت که شرایط هموار باشد . در صورت مانع تراشی نکردن خودم .احتمال برنده شدن یا حداقل اقدام کردن فوق العاده بالاست .حالا چند برابر می توانی. کار کنی. اگر مسیر را برای خودت مشخص کرده باشی. اقدام می کنی. بیشتر موقع به علتی موجه.توجیح.پس باید توجیح درست تر باشد.لعنت به غلط املائی. همه چیزها از خاطر می بری.
داک یا سند ۱:

سلام .این ورد هست داخل گوشی و باور نکردنی هست .که این یک چیز بامزه هست. حالا من با ورد. چه کنم؟ من نمی توانم از قابلیت های خودم استفاده کنم به چه دردی می خورم. وقتی نمی توانم؟ برای خودم تفکر روی کاغذ داشته باشم. فقط و فقط ورد می تواند. حساب و کتاب کند ؟من چقدر بی دفاع هستم. اسم من نمی تواند. احساس راحتی کنم؟ به تمام شکایت های که دارم. به خاطر اشتباهاتی که داری. نمی توانی چیزی را که به آن فکر می کنی اینجا انتقال دهی. چرا؟ به چه علت نمی شود .کار کرد. به تمام آن چیزی که فکرش را می کنی. ربط دارد. همه چیز در اختیار نداری من نمی توانم بدون تمام ربطی دارم.فکر می کنم من عاشق کارم نیستم.لعنت به گردن درد. لعنت به کار نوشتن. لعنت به جمله غلط دار. لعنت به صفحه لمسی. لعنت به ه که به جای آن الف تایپ می شود. لعنت به صفحه لمسی که چشم درد می آورد. به چه علتی دارم فکر می کنم. با تمام وجودم فکر می کنم. که فقط نوشتن و نوشتن دارد. به جایی می برد .شما را که هرگز به ذهنت نرسیده.  شما نمی توانی به هدفت برسی. از نقطه استفاده کن. این همه به من فشار نمی آوردی. با گذاشتن نقطه. به من کمک کن. تا جمله ها قابل درک باشند. وقتی مشکل همیشگی رخ می دهد. جملات غیر قابل فهم به درد خواننده نمی خورند. چرا دائم دارم. از کسی شکست می خورم . اون که چیزی بلد نیست. فقط من بلدم. اما حقیقت چیز دیگری هست. من یک جمله هم نمی توانم، بنویسم. چه برسد به یک پاراگراف. فقط مشکل من معنی رسانی جملات هست. یعنی چطوری مدرک دانشگاهی گرفتی. بدون اینکه بلد باشی ، اول و آخر جمله کجاست؟باور نکردنی هست.

خنده دار هست. شوخی می کنی؟ بامزه است. به چه چیزی فکر می کنی؟ درک نمی کنی؟ نباید از اینتر یا همان سر خط استفاده کنم.من از نوشتن با گوشی متنفر هستم. از نرم افزار متنفر هستم. چرا باید با این روش کار کنم . از عهده من خارج هست. تمام چیزی که یاد گرفته ام. دروغ گفتن هست.نمی شود؟ علتش مشخص هست . چون مهر یا برچسب بی عرضگی را بر خودم زده ام. نمی خواهم خودم را تکان بدهم. تکان دادن و تکان خوردن. بر حسب توانایی هر فرد و ذهنیت  هر شخص صورت می گیرد . از دکمه ها استفاده نکن دکمه ها نفرین شده اند.

داک یا سند ۱:

خیلی عجیب هست یک در خواست از خودت . تا این حد نتوانی خودت را بدست بگیری. بعد یک دفعه. بنگ. دوباره روی خودت کنترل پیدا می کنی. قبل فکر کرده بودم. نویسنده شدم. هنوز متلک متخصص یادم هست. چه متخصصی من که برای تایپ نوشته خودم هنوز درگیرم. هنوز متخصص نشده ام. هیولای درونم هنوز خواب هست . امیدوارم که بیدار شود. دارم دعا می کنم. به خواسته ها و آرزو هام نزدیک شوم. اما خیلی دور هستم. از چیزی که می خواهم باشم . هنوز مشکلات بزرگی وجود دارد در کارم و اندیشه ام دلم می خواهد پیشرفت بیشتری داشته باشم . روی چیزی که ندارم . کنترل داشته باشم. در حال فکر کردن هستم. آیا اتفاق افتاده و من بی خبرم.قطره های آب ریختند . روی نخ یا پارچه . به صورت یک دایره کامل در آمده اند . انگار معجزه ای در حال رخ دادن هست . طبق برنامه پیش رفته ام همیشه. اینجور زمانی عصبانی می شدم . شما در حال دیوانه کردن من هستید. منظور من اتفاقات ناخواسته هست.به درد نخورترین چیزی که تا به حال دیدم چی بوده؟ شاید احساس می کردم .یک کتاب . به درد من نمی خورد . من را تغییر دادن کتابها . در حال تغییر کردن از حالتی به حالت دیگر هستم . چی به روز و روزگارم آمد . در حال کار هستم. آره ای کاش.می شد یک کاریش کرد شما محدودیت دارید. اما هیچ کس به درد من نمی خورد. چه چیز به درد نخوری. بدون فکر کار کردن یک آگهی تا پیشرفت کردن خلاصه شده اید . در حال تبادل پیشرفت هستید تا روزی که پیشرفتی ندارید. با تمام وجود به چیزی که دوست نداشت تبدیل شده بود. انسان های تبدیل شده. درست مثل انرژی هستند.

داک یا سند ۶:

احساس می کنم اینرسی انگشت یا فکر به چیزی راهی به جایی نداری . داری تلاش می کنی. روزی که دوست داری. از راه برسد اما چیزی که مغز تو توان تحلیل این کارها و درد ها را ندارد. مغز می تواند. با خودت فکر می کنی ؟چقدر مانده خودت را محدود کرده ای . به آ ن چیزی که  دیگران. توی عمرم می خواهم اعتراف کنم چرا؟ وقتی دارم . کار می کنم . این همه سر در میاد سراغم . چرا با من لج می کنی . با عشق کار کن.با علاقه کارکن.آدرنالین کجاست ؟ نداری . چرا دوست داری من را گوشه ای. اسیر کن. خوب شما یا خودم کی او .K.O

یا ناک اوت شدید.  Something big or small. Nerve connection to writing.


It is more difficult than before.


Exercise 1:


What are you doing today?


1- Are there any general mistakes in this case?


2- Am I fixing it?


3- Should I respect myself more?


4- Are you a valuable person?


5- Why I couldn't, the reason to know myself. what was that .


6- Why is the right way of living so difficult?


7- Everything was the opposite of what I imagined.


8- You were writing for a special person. Have you been waiting forever? It was full of terror. The negative points of everything, you have moved the movie of life back and forth many times.


9- On the day when everything was ruined or fixed. I concentrate.


10- You consider a deal for yourself. you start to progress But one day will come again.


11- Do you have progress or regression for the files?


12- You are disappointed, no one wants your little knowledge in different fields.


13- I am a typist. please . Write more stories and projects. Have more scientific growth. Let me type it.


14- I am an aimless typist. I have to work on a page of one rial or a page of one million or a page of one hundred million or a page of a thousand million or a page of ten thousand or a hundred thousand million times. The more valuable my goal. let me I work more easily. No stress


   Your whole soul is eaten by termites, what kind of creature eats your precious existence to win. What creatures do you need? to understand you You are a being of greater value and respect.


15- The list of dinosaurs that I have to hunt. They are so old. They have bored me. I am a requester. help me . I am different from all this that you see from others. I have a reason. I believe. Progress is less likely. Regression is more likely due to the efficiency of my work. or they arise, focus your energy on the next goal or the next day, today there is no possibility of me winning. I can't bear to work. I am facing the fact that I have nowhere to go. I have no income. I have no idea. I start to turn into the colors of the rainbow.


16- Look at past work. Recent successes. The deficiency caused by the absence of a coach and the negative words of the entire existence of an ant or a termite has attacked you. what will you do now . Come to yourself, you are playing with yourself. Others think that the rate of own goals and goals from the opposing team has increased. It is only because of the indolence of a person. But they don't know that it was because of lack of purpose and it was not done. I am like a person who has not done his job well and I have not been able to get a good result. Is the system to blame? Or am I to blame for not understanding the language


Php


It is in coding that you don't have a good working ability today. you should Would you do much better than these?


You have brought me the most amazing result. You don't need anything. Help me change the earth and time with the wishes of others and the advice of others. You need me. To something you like or don't have. become You do not understand the scope of your need for your unwritten purpose.


17- All the things that lift you up. One day they will drown you. For many reasons as you think. They have become a whole mind. Their constant surroundings. You always have your own way. But people more talented and smarter than you live here with smarter ways. Sooner or later everything will change, Tsunami is coming. Water takes away everything. Your kingdom, your superpower, science has changed everything, it is not made by anyone's hands. Your world has changed. You become the strongest version of yourself, you determine that moment. You don't want to continue. The moment is near. If you change your world with all the people around you, you will start to behave strangely. You become a transformed Scorch. You crush your rules under your feet.


18- You play yourself again. As before, you see the world as dull and startled in disinterest. You are not interested in anything. All this preparation and movement to stop here. Nothing is worth doing unless you respect yourself the moment you do it. You will become a different person. My damn list is running out.


Without any changes and achievements to my quality list with quality.


A quality list or a damn list, which one makes these things? Respect or curse or humiliation. Humiliation caused by failure. It will screw you up. Respecting yourself has a result. I am a gentleman, make a character or sentence. I am anything or I .... with personality.


Either I'm whatever or I'm .... Damn.


19- The goals of the words calculations, estimates do not come out right. Don't worry.


When or what time did they get out of the water? Because you were a damn me. Now you have the power of great transformation, but since before me, you have been with a personality. You don't remember long ago. What is the character of a respected person? What respect for yourself. You treat yourself like that. that others like to be treated like themselves. With the best nicknames.


20- You haven't had anything new so far, I haven't messed it up. I don't use my brain. Only revenge is important to me. All my energy is gone. Roy is damned or cursed or cursed. How familiar I am towards that disgusting work. Scary and dark. I will never come close to swampy and muddy writing. It is just a waste of life and time. I don't play anymore, I'm angry with all these events. I am with all advance

The trips I can have. I fight, I kick, I don't deserve it under my own luck. I'm a fucking self-destructive idiot with no purpose. The more talented you are, the more pain you will feel, the more you will be exposed to the pain of immobility and light exposure. Sometimes you freeze. Sometimes the eyes of a deer are motionless on the road.


21- Don't let past mistakes get you down and put pressure on yourself. You don't get anywhere. Statistics show that you have 1700 years. How far do you walk from here? My problem is not my ears. I have a head which is full I have no room for any creativity. It can't work with this, it can't work with a phone. It can work with word phone, download a copy from somewhere.


I was looking for a job. I talked to the labor expert. He always believed. which is compatible with Word Office. He typed the typed material, he just said: "This amount is to be typed into the account of the audio material. He was speaking in a jumbled manner. I thought about the intelligence and connection that these materials are typed wrongly." Because it was said in the software not to pay money. To summarize, I installed Word Office after a long time


  I did not register. Secret Weapon I signed up with an email


  I was replying with the direction of the hand and the number and the problem that should be related to the number of very small stickers. Finally it was installed. canvas


I was equipped with word phone. I faced several days of trouble and summary of blocked wall. It is better now.


22- What is better than distance? everything is good I don't feel like working, staying away is the best possible option. I do not expect This is impossible. Where was my expert? I had no choice but to be stubborn. Losing that there is work. You can't have no expertise. With all the fun you have. How do you like it? Don't worry about playing. Hear nonsense. Because you are waiting for it to arrive. Nothing comes through. To learn something from someone who has been waiting for a lifetime. learn something I blushed when I heard this. And angry, unfortunately, there is nothing I can do except waiting and waiting. It is made up of previous misconceptions because you have to wait until you make halvah. The fruit must not have been picked yet. It means the fruit of the tree. Other conditions are that the sun shines and the water reaches the tree. Do not eat it until it becomes a grape. never mind . Who will go all this way?


the way way or maze or spiral How do you find the right way among all these ways?


23-When it happens It disappeared and came back again. It was summarized again. to all the things of the past. The rest is a long time. they knew You didn't know that you were madly hitting the door and the wall until it became clear what will happen from here on. In the end, it didn't work. I couldn't think of walking. Watch the work of others.


24- finished No, it started. Is there a lot of chance? The end of the road is not known. It is a long way. When you don't know what you want. It's a ridiculous game. The work is piled up. The table is messy, nothing is supposed to be in its place. Why did you make a mistake again? You have repeated this thousands of times, why did you stop yourself? How much he wanted this to be the end.


Exercise-new part:


1- I think. I have made a big mistake. I am not doing this. I am not a professional. I have no obsession to do it. I just have i will do it I look at others. I have no story. to define How I miss doing normal things again. Do not get close to anything. Things like what I had in the past. To occupy my mind with issues. I request others. I sell what I have, the property I have. Its value goes up and up. I need it again. Someone manage my work. I am not able to work for my goals.


2- Sometimes things don't always go according to my wishes. I think I'm a good person. But the truth may be something else. I might be a liar. Much . He writes. The most wrong words are of no use to anyone, I must correct myself, I must think, I must read these materials. It can be a thought for your electronic work desk. How many cases should be done without homework. Well, the project is ready. But the indifferent command didn't even throw them in the trash, indifferent didn't even look at it. The scariest moment of this book or essay or pamphlet was just for my own sake so that I could spend time. imagine I am doing math. But I have always told a lie to myself because of the rupture of the thought of time and every moment to the most impossible. A possible task that could become normal with a little thought. However, this is not common. You cannot continue with these features. You are still like a rock. What can make you a dynamic and responsive employee. When the student is ready. The teacher arrives. You only think about this. If that great work had not been done. Where was the world going? Maybe it would be a better place. Maybe there wouldn't be so much trouble anymore. because of myself What do I need to do? wherever you are You occupy yourself in a corner. What needs or training do you have in this work? Or if it is wrong. What do you spend all your energy on writing? You are wrong. The wrong way is because of the wrong work. How can you see yourself in a better stage of life? What should I have done that I could not do? do it right I should focus on myself and my needs in life. Or what I could have done for a better way. A better example or I would stop here. with all his might

Giza has built an unfinished road that does not reach a certain place. There is only so much aimlessness, I am tired myself. But nothing can be done, there is no way. It has caused you to condemn yourself or abandon yourself without results. You have limited your entire circle of thought to this simple thing. That was my whole art. I have nothing more to do with you. I don't have a pattern to work with. Why should I talk? There is no result for me. I am a word. that I was a hostage to something that was in his heart with all the ways that I can. A better job has been done. But it didn't happen. Because everyone fails and runs out of gas or fuel. You and I all agree on one thing if no wages are paid. Nothing will be done for you. So how do you want it? Pay your progress bills. The first thing that comes in when you walk in the door. you are not. It is not your resume. Your mentality or perspective towards life has determined everything before you. It is as if you are saying that I will go anywhere. My luck was ahead of me there. Whether you have expertise or not, before anyone jumps to conclusions. Determine everything if you progress well and easily. You are very fluent in calculating, planning, estimating and working. You can impress others.


3- You invest in yourself. Or in the news and possible possibilities. You are not anyone, you are becoming and perfecting what others will either wish for or try to do. Don't be like you. Score your goals or goals. I mean football points. I think I lost things while searching for myself, the most important of which was my goal. My goal is nothing special. I wanted to write one more line or write a camel post, which I stopped doing by listening to the news. The more I try not to do anything, the more I think about myself. I'm doing this. I am wishing One day luck will knock on my door. I have achieved what I wanted. But everything was happening against my will, success could have happened much easier than these things. All my possessions were my unfinished works. Which angel protects my unfinished works. Who will help me to do my job well? No destiny is changing its own destiny by itself and it is not. I am working on my own luck. I am doing this. Why have I failed so hard against my good competitors? I'm not finished. There are a few motivations left. I have to find the magic beans. Which talent do I have that nobody and I have paid less attention to? Maybe I too will work one day. According to the coincidence of luck or fortune, I was able to do it well. help me? No one will help you. Beggar, Robin Hood story, Robin Hood cartoon, be careful, the beggar with a coin he throws in causes the rest of the coins to go into the air and uses the beggar's blindness. Pick up the rest of the coins thrown into the air due to movement or impact. This is the bad end of the story. who is the blind beggar of Robin Hood.


4- What in life? You have seen the meaning many times, but you have not started to implement your desire. Do you spend most of your time on every moment? Instead of your results shrinking. The results are bigger and more mature. You are not ready anymore. How many times do you do the same thing, you are not ready to write it on paper. While you should have done this exercise, you just answer that I should write instinctively, not think so much, I should know myself with my instinct, I should find the place of the letters, I should love myself more. . For my work, the result I like, for myself, why are you like this? I promise myself that one day will come when I will have a dream like others who want to have a dream, but it hasn't happened. It's been about fourteen months or two years since I thought I was doing it right. I thought. I became a professional while I was a novice, I did not become an expert. The teasing that was given to me. I was saying that I write at a speed that you cannot believe. While I couldn't get close to that speed. Of course, I used to write with 10 fingers, but the situation here was different. Unfortunately, I didn't have my own computer to do my job properly, all my calculations were lost. I had lost everything myself. I had lost my abilities to what you like? Convert? Am I in a hurry? I don't have a lifetime?


5- Don't you have energy? what are you thinking about . All your wishes will not come true. In the same way, you should have something in the editing, so that the question is, why do the others work smoothly? You could do so many things. You have turned all the effects of the calculations of the equations into equations. You cannot demand your own desired result. Nothing is the same. My way, like in the past, you leave this half-finished, you have no other way than reading the incomplete materials. I will warn you several times. But you don't notice that you are wrong because your power is spent on things.


The third part of the exercise:

What should my fist hit? when you need There was nothing to deal with. so be it It is not possible . be true I wrote the first line successfully. I can't move forward even a single line. I can't keep and guide my previous things with all the things I have. go ahead It is not believable.


This cannot be our word on this phone. With that ridiculous sticker in this circle, the problems are the numbers after 2 or 3 questions of 10 or in packages of several. God, what a good thing artificial intelligence is. I can't exercise or work in multipacks. That is, think that you have to fit the whole bodybuilding program in one repetition of 8. One repetition of a squat, a lunge, a lunge, or a step with weight, whatever it is called. One dead lift, one leg repetition, one chest press movement, the rest is the same single repetition. 8 funny moves. This is better than zero. this is the truth . I started with 8 repetitions, then 12, then 25, then I reached 2, then I reached zero, then I reached one. It is better than blog sky, it is better than computer. It is a software with personality. its crazy. I wish it happened . I also have Excel. It is wonderful. Well, there are 2 nights. I do not plan. I don't read You love copyright infringement and quoting from others. This is one of the reasons.

It became new. So, it's time again, what do you have to offer, to confirm again. what are you doing? All the fields, you didn't even think about it, all this just because of one mistake.

Dock section exercise:

Hello, I am creating a file here too, very easily and well, without any fear of writing here, it is much simpler than I thought.


I will fix these problems.


For God's sake...




The third dock exercise:

1- It meets all your needs. Just be positive and it will come. You want to improve. How could you do so many things by counting so many efforts, you who did not know how to do this. How could you be guided to the right path? I can't? Stay focused on myself. All my strength in this way. There is nothing left to win. wait a little you can. You love yourself to something. Everyone wishes to deliver you. that I can find a simple and easy way without fatigue without any kind of progress or the possibility of effort and struggle. Without any focus on progress. I think to myself. Save the way for myself several times and progress. find . I will find all the motivation. I will bring you to the destination. It's all a lie. If I knew what to do for myself. Scroll your posts to the extent that you can see them without headache. How much can I lie or tell myself the truth?

The third dock:

What makes a difference for you? For what you think?

Dock 5:

1- Everyone is misunderstanding. I wanted to go here or somewhere else. In this way, I could, for a moment, put myself back in a state of trust, even though I can do it without being at work. Afraid to let myself go. To be able to do this, I am fighting with myself. How soon did my opinion end here? I am not able to work with this new meaning. Why do I focus on meaning? I will reduce your face

. Why does it give a meaning like: lower your mood. I do. By winning myself. I have nothing to do with you. My eyes recognize what is happening by not working and withdrawing myself. I can't get where I want to be. Someone who does good work. It works great, I am helping you. Devote all your soul to what you want to do. do not do . If you fail, leave something for that day? We are all lying to each other. I need myself to exchange myself or transform myself. How can I read and write my needs for a new job for a way that I don't seem to have the ability to do it, let's not make me do it again. When you want a way for yourself? Don't you have any way? These writings are different from everything you know and all previous works. I saw you lying to yourself? Do you think you can't do something about yourself or something for others even though you can? Don't waste all my motivation. I have invested in this work. The way to win or lose. I don't play football anymore. I will not try anymore. myself at all stages of life such a thing for you. The basic need to understand what you don't want is gone, now what does it matter if I want this way for myself or if I don't understand the way. Redefine everything you know or don't know about what you decide to do. Something called. Accepting that you have lied to yourself about the way or something like that. emerge No, it's not just because of money. Your expertise has done the opposite, the educational system that has been used has made a mistake for you, expecting you to be too much. Expectations from others have left behind the painful words they say. You are asking someone else, in reality, please do it for me. Please help me. I need you and this art of yours, unfortunately, this work has not been cultivated. What is still missing? I think . Others want in the effects of unwanted thoughts. You have no effect, they were just preparing you for other things. It is not complicated. It is very simple. It is a few steps higher than you thought. Your way has been taken. The reality is something else, you were tired.

You don't need anymore. Mess with these problems. disorder I am not a professional. I can't take you to a higher level, don't ask me. Only what I know. On


oh you Nothing more can be done. Keep this in mind for your own sake and that of others. You are used to it. You are a stone. You have a heart of stone. You can't understand others, see their troubles, their works, you can't lie to yourself. You do not understand anything. That won't happen to you. Part of the spells of the heart's desires. Is . You don't understand what you haven't touched yourself. don't you understand only this . If all your wishes and desires are not reached, don't you come back and express your desire as you did? Schemes? Unrealistic and impractical designs? How did I get here that I don't understand the reality, I am only attached to imaginations and dreams and vague things, with just one word, this is impossible for me. I have no other way. I am not a fighter. I'm too tired to do anything, all my possessions are gone. If yesterday I was because of myself, because of something that cannot be done and all the ways in the world ended with you, you are very unattainable, what I love was further than what I thought. The whole plan of friendship with life is enmity with myself

  Don't turn success into failure, and weird people like me, you can't do this, others don't tell the truth what you think. It is wrong. I am interested in a job team. I don't have it, I'm just stuck in it, my way should be something more than what I was drowning in, and the result is that I shouldn't have asked for another doubt. Until he did something for me, I had to do something myself, all the results that I thought about. The old man and the sea. In this way, there was no other way for me to think about myself. All dry stone effects disable me. All the reasons make sense to you. It is illogical for others. So you have no reason not to succeed in life. Pain. Fatigue. A way to give you everything because I can't bring myself to a certain direction. I can't work, don't invest in others. Push yourself for what you want. Everything is changing. You have something that others don't. you too . do not have one. your difference has no power Self or others. Thought You are struggling with all the desires that have come from the thoughts of others, good or bad. Me on you or myself or the power of simplicity. Both I need to understand everything I want. I don't understand it all with all my being because you have. You don't start saying and listening to yourself a thousand times and making things complicated. You and the equations of the world are running every day. You look at yourself behind my head. Why am I looking at myself and whatever I want? I am so simple. A day with all my strange moods to what I want. I want all its effects with all my heart for my past states and my future for its effects. You leave all my effects on time and earth and others for that amount of myself. It is full of these events. There are many. Look at yourself. What are you doing? It seems that these writings can be easily obtained from anywhere, but I am fighting with myself. Because it's more real than what you wanted. They don't like to be here. They like to take words everywhere. They get bigger and bigger. They become your habit. I can handle the biggest tasks, or I am always struggling with myself, don't bother me with all these posts.

Dock 2:

This document is the same document. It is English. never mind.

  Try your best to write. It is still low. I have no energy left to succeed. I have an hour and a quarter. to get something While everything I thought was wrong, I don't know the reason. To what extent did I succeed? I did one percent of the work. Why is there no rule for me to win? You have put everything on a single rule. My suggestion to become what? Something must be transformed. Sometimes you have to transform something into something else. The more the better this year and today you will be better than the past. When ignorance gives way to knowledge. Yes, I have succeeded, ignorance is still here. You will return to the previous stream. There is a hidden secret in this going back story. I have to go back to my desk. I have done everything wrong. I am very little looking to find the cause. I know because I am the cause. I am the one who stopped progress. Because I have no way. I have no patience to upgrade this state or position. Why don't you take action? You were waiting yesterday. You have been waiting in the past, don't you have any way? The course of action is not an improvement for me. This law is very cruel. Why do I think? If I don't try I will miss less things. Why don't I start? Need to be impossible. I will reach the desired result. Do you believe that you can't? Let yourself go. In a way, even thinking about the mode situation that Brian Tracy mentioned. How to work. I am ready to work. But? The question arises. Why don't you ever get angry at being incompetent? What would you like me to do in the current situation? you are supposed to I will try again. Everything, every life has an unwritten law, you have to redefine everything with a new meaning. When you try to stand on your feet again. There is something like always. I need . I act like everyone else. I will take refuge in Mutaka again. Of course, I might get tired again. But ? If I do so, I have done bad to myself. I am offended by my past. Why did I do these things to myself, if I could. change everything You don't need a coach. You should know that there is only one way

Reid. Just have an opinion. It is true. It has various forms. But to be precise. There is no surrender. You are closer to something than ever. But you condemn yourself before the expert or the reader or anyone for not trying. Where will you get the necessary spirit now? How will you enter? You retreat to seclusion again. You are depriving yourself of what you love. Others are right: you don't have the ability. Henry Ford: Whether you say you have the ability or you don't have the ability, you are always right. So you are the one who decides. how many ways do you have You have 2 ways. Which decision should I make? To continue or not to continue the request of someone other than me if the conditions are smooth. If I don't stop myself, the probability of winning or at least taking action is extremely high. Now how many times can you. work If you have determined the path for yourself. you act Most of the time for a valid reason. Explanation. So the explanation should be more correct. Damn the spelling mistake. You forget everything.

Document 1:

Hello, this word is inside the phone and it is unbelievable. This is a funny thing. Now I'm with Word. what should I do? I can't use my capabilities, what's the point? when i can't To think for myself on paper. Only and only Word can. How defenseless am I? My name cannot. feel comfortable To all the complaints I have. Because of your mistakes. You cannot convey what you are thinking here. Why? Why can't it work? Everything you think about. it has a relation. You don't have everything. I can't do without everything. I think I don't love my job. Damn the neck pain. Damn writing. Damn the wrong sentence. Damn the touch screen. Damn it, it is typed instead of it. Curse the touch screen that hurts the eyes. Why am I thinking? I think with all my heart. which only has writing and writing. It takes you to a place that you have never thought of before. You cannot reach your goal. Use a period. You did not pressure me so much. By placing a dot. help me. So that the sentences are understandable. When the problem always occurs. Unintelligible sentences do not help the reader. Why do I always have I fail from someone. He who knows nothing. only i know But the truth is something else. I can't write a single sentence. How about a paragraph. My only problem is the meaning of the sentences. I mean, how did you get a university degree? Without knowing, where is the first and last sentence? It is unbelievable.

It is funny. Are you kidding? It is funny. what are you thinking about? don't you understand I shouldn't use internet or the same thing. I hate writing on my phone. I hate software. Why should I work with this method? It is out of my control. All that I have learned. Is it possible to lie? The reason is clear. Because I have put the stamp or label of indolence on myself. I don't want to shake myself. Shaking and shaking. It is done according to the ability of each person and the mentality of each person. Don't use the buttons, the buttons are cursed.


Document 1:


It is very strange to make a request from you. You can't control yourself to this extent. Then one time. bang You regain control over yourself. I had thought before. I became a writer. I still remember the expert teasing. What an expert I am, who is still struggling to type my own writing. I am not an expert yet. The monster inside me is still sleeping. I hope he wakes up. I am praying To get closer to my wishes and dreams. But I am very far away. From what I want to be. There are still big problems in my work and thinking, I want to make more progress. On something I don't have. have control I am thinking. Did it happen and I don't know? Drops of water fell. on thread or fabric. They are in the form of a complete circle. It seems like a miracle is happening. I have always gone according to plan. I used to get angry like this. You are driving me crazy. I mean unwanted events. What was the most unpleasant thing I have ever seen? Maybe I felt like a book. It doesn't work for me. I changed the books. I am changing from one state to another. What happened to my day and age? I am working Yes, I wish. It could be done. You have limitations. But no one cares about me. Don't get hurt. Without thinking about working an ad, you are reduced to progress. You are exchanging progress until the day you have no progress. He had turned into something he didn't like with all his heart. Transformed humans. They are just like energy.


Document 6:


I feel that the inertia of your finger or thinking about something will lead you nowhere. you are trying the day you like It will come through, but your brain is not able to analyze these works and pains. The brain can Do you think to yourself? How much have you limited your balance? to what others I want to confess in my life, why? when i have I work . All this comes to me. Why are you messing with me? Work with love. Work with interest. Where is the adrenaline? you have not . Why do you like me in the corner? capture Well, you or me, who is he? K.O



or severe knockout.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد