تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی
تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی

تردید hesitation

اسرار پیشرفت بدنی ... همیشه پنهان مانده است ... چطور می توانیم به بدن خود آسیب بزنیم سبک زندگی خیلی مهم هست ... خوب چطور توانستم به خودم آسیب بزنم بروم بارها و بارها دوباره راه

خوب از یک تی استفاده کنم و حساب کتاب کنم ... 

حساب کتاب کنم چقدر یک خانوار درآمد دارد ... چقدر باید هزینه کند .... چرا بارها یک چیز را می شنوی و عمل نمی کنی ...

لطف بزرگ کنی در حق خودت 

معجزه برنامه نوشتن ... 

معجزه دارن هاردی و کتابهای که دارد ... را دنبال کنید .. من این کیبورد را تعمیر کردم که این چیزها را بنویسم و ... 

برنامه ریزی 

معجزه دفتر و برنامه های که از اینترنت می گیرید : 

وقتی زندگی من بهتر شد که این وبلاگ نویسی را ترک کردم .... 

معجزه وقتی شروع شد بالاسینه دست جمع را دیدم و حرکات دیگر 

هیچ اتفاق خاصی قرار نیست ... در راه باشد ... 

هیچ معجزه ای در کار نیست ... فقط کسانی که ورزش می کنند احساس گرما می کنند برای دقایقی حس سالم بودن و کاهش وزن خواهند داشت 

چه مخارجی می کنید ... 

توصیه حسابدار دارن هاردی که اشاره می کند ... مخارجت را بنویس ... 

نوشتن من نمی توانم بنویسم ... درک نمی کنم ... حقیقت این هست ... حتی درک نمی کند ... که چه چیزی را می خواهم ... 

بس هست دیگر فقط این را می دانم اگر بخواهم پیشرفت کنم باید به خودم ایمان داشته باشم ... من دوست دارم کار نکنم و این که اینجا باید درد کشیدن در کار باشد ... فقط معجزه ای در راه نیست ... یک چیز را می دانی .... 

این که حقیقت این باشد که خودم هم می دانستم باید بروم به مشکل و ثبت و به گذشته برگردم تا با خودکار حساب و کتاب کنم ... 

یک فکر اذیتم می کند ... 

اگر بلد بودم آنقدر درآمد داشتم که هزینه هام و مخارجم اهمیتی پیدا نمی کردند ... 

باید راهی یاد بگیریم درآمد داشته باشم و فروش مثل موتور محرکه هست ... بیا  این هزینه را برای خودت به وجود بیار اگر قویتر شده ای پس چرا یک ذره کد نویسی نکرده ای فقط داری ... حرف می زنی و احساس می کنی اگر مردش هستی این را پست نکن به خاطر چی پستش می کنی .... ؟ 

جه دلیلی دارد ... کارت ارزش پست کردن ندارد .... 


  The secrets of physical development... have always been hidden... How can we hurt our bodies? Lifestyle is very important... Well, how did I hurt myself?


I should use a tee and calculate...


Let me calculate how much a household earns...how much it should spend....why do you hear the same thing many times and do not act...


Be kind to yourself


The miracle of the writing program...


follow Darren Hardy's miracles and his books....I fixed this keyboard to write these things and...


planning


The miracle of the office and the programs you get from the Internet:


When my life got better, I quit blogging...


When the miracle started, I saw the folded hands and other movements


Nothing special is going to happen...


There are no miracles... only those who exercise will feel warm for a few minutes and lose weight.


What do you spend...


Accountant Darren Hardy's advice that mentions... write down your expenses...


Writing I can't write... I don't understand... the truth is... I don't even understand... what I want...


That's enough, I just know that if I want to progress, I have to believe in myself... I like not to work and that here must be pain... There's just no miracle coming... One thing you know...


The truth is that I myself knew that I had to go to the trouble and register and go back to the past to do calculations with a pen...


A thought bothers me...


If I knew, I would have earned so much that my expenses would not matter...


We have to learn a way to make money and sales is like a driving engine... Come and create this cost for yourself. If you have become stronger, then why haven't you written a bit of code? You just have... you talk and feel if You are the man, don't post this, why are you posting it....?


There is a reason... the card is not worth posting....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.