تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی
تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی

self-effacement ناچیز شماری خود

چه زمانی دیگر امید به پیشرفت نداری ؟ الان . با یک ساعت وقت تلف کردن به این نتیجه می رسی که . قبل چقدر اشتباهات پشت سرهم توانسته این روز را به این شکل تبدیل کند . هیچ نظر یا بازخوردی نداری. به چه علت ادامه می دهی. الان صدای کار و مشکلات مخصوص به این کار را داری . نمی توانی تجزیه و تحلیل داشته باشی چقدر باعث شده ای این مشکل بزرگ و بزرگتر شود . تا امروز . این وضعیت و این نتیجه حاصل شده . مسخره بازی بسه . معلوم نیست . چی کار می کنم . همین . هدفی هم ندارم . ساعت اشتباهی آمدم سراغ این کار . نتیجه ای هم نگرفتم. همیشه باید صدای یک آهنگ با یک وسیله موقع کار کردن برای . هوشیاری بیشتر داشته باشم . نقش موسیقی در زندگی اگر . نقش موسیقی گوش دادن یا آهنگ نفهمیدن . یعنی اینکه دائم کتاب صوتی . مثال . مهم ترین بخش یک ماشین کجاست ؟ در جواب می دهید . موتور چرخ ها و .پاسخ نویسنده : منبع یادم نیست . مهمترین بخش آن . ضبط صوت هست . باید با آن کتاب صوتی گوش بدهیم . ولی ای کاش این دستگاه پخش یک موسیقی آرام . نه ا ز این موسیقی که همیشه خود این کتاب ها اضافه می کنند . هر چی دوست داری بدون استفاده یا مجزا وجود داشت . یا اینکه در نظر بگیرید . جای که جای پاک کم هست  یک پارکینگ با حالت آسانسور . که در کشور آلمان هست 2 طبقه به کف زمین می رود . حالا فرض کن 20 تا ماشین را روی هم یا اینکه ماشین . شما قابلیت این را دارد . توسط دستگاهی دیگر به حالت تمام وزن آن به سمت دربها یعنی . 90درجه . امکان ندارد . خورد و خاکشیر می شود . بدنه ماشین . یا اینکه مایع یا روغن ماشین . یا بنزین همه چی به هم میریزد . فکر کن . ماشین اسباب بازی را چطور کنار جاده . پارک می کنی . به این فکر می کنم . من این کار را انجام می دهم . چون می خواهم . حواس خودم را پرت کنم . از مشکلاتی که دارم . همین . انتظاری از این نوشته ها ندارم . به معنی اینکه . کاری از روی عادت یا اینکه دارم . از دست زندگی خودم فرار می کنم . بعضی از مواقع زندگی خیلی حوصله سر بر و کسل کننده یا اینکه . فکر می کنی . من پارسال با خودم این هدف را گذاشته بودم . یک درآمد قطعی و راحت داشته باشم . شغل یا تخصص یا اینکه چند کتاب می خواستم بخوانم . حالا عادت های خوبم را هم از دست داده ام به جای آن دارم روی چیزی سرمایه گذاری می کنم . که شرط مشخص و مهم این را ندارد . من هر کاری که می کنم مطمئن هستم . به هدف می خورد . از پیش برنده ام . اصل اول در کتابهای هست . که در مورد این قضیه ها نوشته شده است . غیره و غیره .   When do you no longer hope to progress? now . By wasting an hour, you will come to the conclusion that. How many consecutive mistakes could make this day like this. You have no comments or feedback. Why do you continue? Now you have the sound of the work and problems specific to this work. You cannot analyze how much you have caused this problem to become bigger and bigger. Until today . This situation and this result have been achieved. Enough joking. it is not clear . what am i doing This . I don't have a goal. I came to this work at the wrong time. I did not get any results. You should always have the sound of a song with a device when working for . be more alert The role of music in life if The role of listening to music or not understanding the song. It means that the audio book is permanent. Example . Where is the most important part of a car? you answer Engines, wheels, etc. Author's answer: I don't remember the source. The most important part of it. There is a voice recorder. We should listen with that audio book. But I wish this device plays a quiet music. Not from the music that these books always add. Whatever you like existed without use or separately. Or consider Where there is little clean space, there is a parking lot with an elevator. which is in Germany, 2 floors go to the ground floor. Now suppose 20 cars on top of each other. You can do this. by another device to the state of its full weight towards the doors, that is. 90 degrees . It is not possible . It will be eaten and eaten. car body . or car fluid or oil. or gasoline will ruin everything. think . How about the toy car on the side of the road. you park I think about this. I do this. because i want distract myself of the problems I have This . I have no expectations from these posts. It means that Something out of habit or something I have. I run away from my life. Sometimes life is very boring and dull. Do you think . I set this goal for myself last year. To have a definite and comfortable income. Job or expertise or how many books I wanted to read. Now I have lost my good habits and I am investing in something instead. which does not have this specific and important condition. I am confident in everything I do. It hits the target. I already won. The first principle is in the books. which has been written about these issues. etc. etc.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد