تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی
تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی

Contradiction of goals - revenge تناقض اهداف - انتقام

چیزی که در ذهن آماده کرده ام را می خواهم ننویسم یکی از اشتباهات من این هست می خواستم راجب مسائل و اعداد و ... صحبت کنم حالا من با شما چه کنم که هر روز باید برای شما چیزی آماده کنم ... 

گرفتی ما را با خودم چه کنم منظورم آن قسمت هست که بدهکار هست و دائم وظیفه اش این هست که یادآوری می کند ... این قسمت دیسیپلین امروز چی شد ... چیزی داری یا حرفی برای گفتن داری نتیجه دیسیپلین دیروز این شد که کد نویسی داشتی و و نقاشی اهداف ضد و نقیض داشتی تا اینکه وقت تمام شد و به ورزش نرسیدی و باطری تمام کردی و گرفتی 

تخت خوابیدی امروز ببینم چه کاره هستی و به ورزش می رسی یا نمی رسی ... 

اهداف ضد و نقیض بدترین چیز این هست که بدون برنامه ... یک جوری دارم از دارن هاردی وام می گیریم ... 

بروید و کتابهاش را در مورد برنامه ریزی و پست هایش را نگاه کنید ... خیلی مفید هست ...   I don't want to write what I have prepared in my mind. One of my mistakes is this. I wanted to talk about issues and numbers. What should I do with you now that I have to prepare something for you every day?


What should I do with myself? I mean the part that is in debt and its constant duty is to remind... what happened to this part of discipline today... do you have something or something to say? You were writing and drawing, you had conflicting goals until the time ran out and you didn't get to exercise and you ran out of batteries and took it.


Did you sleep in bed today? I want to see how you are doing and whether you can do sports or not...


Conflicting goals. The worst thing is that without a plan... I'm kind of borrowing from Darren Hardy...


Go and check out his books on planning and his posts...very helpful...


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.