تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی
تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی

پول اور سیم کش Bent Over Cable Pullover

شروع کردن خیلی سخت تار از چیزی بود که فکرش را می کردم به برنامه های فقیر بدنسازی خودم فکر می کنم وقتی که فیلم پامپینگ آیرون  یا قلب آهن-پمپاژ آهن   را می بینید .... در فیلم چقدر از حرکت پول اور سیم کش استفاده می شود .... حالا خیلی بدنساز ها مشکل مهره کمر و گردن دارند ...الان اشاره می کنم خود من یکی هستم .... که هیچ حرکت پول اور سیم کشی در برنامه ام نداشتم .... این حرکت را آرنولد هم ایستاده و هم نشسته اجرا می کند ... که حالت نشسته را خیلی حرفه ای می رود روی زانو  

 It was very hard to start, far from what I thought. I think about my poor bodybuilding programs. When you see the movie "Pumping Iron Aaron" or "Heart of Steel". ....now many bodybuilders have back and neck problems...now I point out that I myself am one....that I didn't have any pull-up movements in my program....Arnold also did this movement And he also performs while sitting... which is a very professional way of sitting on his knees

برای من غیر ممکن هست که این شروع را راحت انجام دهم .... حالا باید بروم سراغ کار دیگری ... من نمی توانم با این کنار بیام چرا بعد از تایپ کردن از حالت تهوع کمر درد و گردن درد داشتم ... از درد حالت گریه می گرفتم ... نمی توانستم نقاشی کنم ... الان هم قرار بود ... که این کار را کامل بگذارم کنار اما ... دوباره اشتباه کردم .... انجام شد .It is impossible for me to do this start easily.... Now I have to go to another job... I can't deal with this because after typing I had back pain and neck pain from nausea... I was in a crying state because of the pain... I couldn't paint... I was supposed to leave this job completely but... I made a mistake again... it was done.

یک لطف به من می کنید ... جستجو می کنید ... حرکات اصلاحی زانو و این حرکات را برای جلوگیری از زانو پرانتزی برای خود انجام دهید ... 

Do me a favor...searching...knee correction exercises and do these exercises to prevent knee braces...

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.