تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی
تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی

do not you see ?نمی بینی ؟

وقتی ........ 

قهرمانی :

هادی چوپان ستاره پرورش اندام ایران و قهرمان «مستر المپیا» روز شنبه ۲ مارس توانست عنوان قهرمانی مسابقات آرنولد کلاسیک سال ۲۰۲۴ را ازآن خود کند.

خوب کار عالی انجام داد .... تشکر ...

when ........


Championship:


Iran's bodybuilding star and Mr. Olympia champion Hadi Choopan won the 2024 Arnold Classic championship on Saturday, March 2.


Well done great job....thanks...

از اینجا برویم سراغ چیزی که من در قابلیت بلاگ اسکای داشته و ندیدم ....

From here, let's go to something that I had and didn't see in Blog Sky...

روی قسمت تنظیمات بیشتر که موقع انتشار زمانبندی انتشار داشت پس من چرا ندیدم .... 

یک هیچ به نفع بلاگ اسکای .... یک سری تنظیمات دیگر هم دارد .... 

پس من اشتباه فکر می کردم .... 

On the more settings section, which was scheduled for release at the time of release, why didn't I see it....


One thing in favor of Blog Sky.... it also has a series of other settings....


So I thought wrong...

سندروم تماشا کردن و محو شدن .... خوب می خواهی کاری انجام بدهی الان باید سر کار دیگری باشی بلند شو و تغییر کن ... از حالتی به حالت دیگر در بیا .... 

The syndrome of watching and disappearing... well, you want to do something, now you have to do something else, get up and change... change from one state to another....

از ابزاری به شکل دیگر تبدیل شونده باش ... تا اینکه مثل همیشه یک حالت را داشته باشی ... من عادت ندارم روان فکر کنم . 

کار کنم تا هدف .... پس .... 

Be transformed from one tool to another... until you have the same state as always... I'm not used to thinking clearly.


work to the goal.... so....

با سر رسید خالی به استقبال خالی به استقبال فردا می روی .... 

You are going to welcome tomorrow with an empty head.

دارن هاردی 

Darren Hardy

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.