تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی
تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی

feel guilty احساس گناه

شواهدی مبنی بر شواهد چشمی خودم که وقتی بر اثر روزه داری و نرسیدن آب صبح ها بعد از روزه داری بیدار نمی شوم ... همچنین بر اثر وسواس و روزه دار بودن گذشته الان که اسرار دارم روزه بگیریم ... اما کارایی پایین تری دارم ... خوب غذا نخورم بهتر هستم ... این عصبانیت نتیجه خوبی بر روابط من ندارد ... 

اینکه نمی توانم از دست احساس گناه خلاص بشوم ... نه از لحاظ قدرت روزه گرفتن را دارم به قیمت جریحه دار کردن و بی انرژی بودن و خراب کردن آینده خودم .... قیمت زیادی هست ... خوب فقط آب می خورم ... هیچ کارشناسی در این مورد ندارم فقط دارم صدای فکر من هست ... 

نه در خودم بلکه در بچه های دیگر که مشکلاتی برای آنها در باشگاه پیش می آید ؟ چطوری بدون عذاب وجدان اسرار بر روزه داری نداشته باشیم ... یعنی روزه هم که نمی گرفتم ... احساس غرور نمی کردم ... احساس گناه می کردیم ... 

خوب یک نفر هست ...زندگیش بر اساس این ورزش می گذرد چه بر اثر سلامت بدن و اسکلتش می گذرد و شوخی هم نیست .... این عذاب وجدان را چه کنم ... تصمیمات اشتباه قدم به قدم تاثیر بدی روی آینده من گذاشته زندگی ام را قدم به قدم دچار ترک در اعتماد به نفس شیشه ای خودم کنم ... 

حوصله ای برای ادامه این بحث و حرف اضافه زدن و حاشیه رفتن ندارم .... 

  Evidence based on my own eye evidence that when I do not wake up due to fasting and lack of water in the mornings after fasting... also due to obsession and fasting in the past, now that I have secrets, let's fast... but my efficiency is lower ... well, I'm better off not eating ... this anger does not have a good effect on my relationships ...


That I can't get rid of the feeling of guilt... I don't have the strength to fast at the cost of wounding and being energyless and ruining my future... It's a big price... Well, I just drink water. .. I don't have any expertise in this matter, it's just the voice of my thoughts...


Not in myself, but in other children who have problems in the club? How can we not have secrets about fasting without the torment of conscience... I mean, I didn't fast... I didn't feel proud... we felt guilty...


Well, there is one person... his life is based on this sport, whether it is because of the health of his body and skeleton, and it's not a joke.... What should I do with this torment of conscience... step by step, wrong decisions have a bad effect on my future I let my life become a crack in my glass self-confidence step by step...


I don't have the patience to continue this discussion and add words and sidetrack....

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.