تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی
تجربه های شخصی

تجربه های شخصی

خودشناسی

Priorityاولویت

چطوری می شود که:

در حرکت لانج یا لانگ پای خودت را می کوبی یعنی کوبیدن نه اما فشار میآوری با زانو به زمین مسخره تر از این وجود ندارد که قبلا که باشگاه می رفتی ... 

این اشتباه را انجام نمی دادی .... 

تا اینجا تمام هست ... 

فقط می خواهی یکم ادامه بدهی که چه ....

پس چرا کار اصلی را انجام ا نمی دهی و همه چیز دوباره به حالت اشتباه در آمده است 

چون فکر می کنم از طریق نوشتن که راحتر هست بتوانم کاری انجام بدهم .... 

نه حقیقت هست این است که به این هم نگاهی ندارم فقط یک معجزه می تواند قفل همه چیز را بشکند .... 

پس چطوری می توانی همه چیز را خراب کرد ... 

در کل فکر اشتباه قضاوت می کند ... در بخش حرکتی دارم .... 

دلت بسوزه که توانستم با حرکات چرخش کتاب آرنولد شوارزنگر که خیلی هم قدیمی هست ... فکر می کنم ...حرکت چرخش گردن اولش الان دیگر اشتباه هست ... البته من کارشناس نیستم از خودم می گویم ... یعنی فکر یک روزشکار هست که دائم اشتباه فکر می کند ... نیاز به این دارم که فکر کنم ... 

تسلیم شوی .... نورگیوآپ هرگز تسلیم نخواهم شد پس چی می شود ... 

چی کار می خواهم انجام بدهم .... نیاز دارم به این .... به چیزی یا شخصی نیاز داشته باشم .... پس وقتی آن شخص یا چیز خیلی دور می شوی .... ؟ به هدف خودت نرسیده ای پس زندگی را مثل یک کار بیهوده انجام می دهی .... 

مثل سیگار که بی دلیل و از روی عادت کشیده می شود؟ خود شخص هم نمی داند ؟ چرا سیگار می کشد ؟ یا نوشابه می خورد ؟ که یکی از ترکیباتش معلوم نیست چی ؟ هست حالا باید ثابت کنی که هرگز سیگار نکشیده ای پس در این مورد نمی توانی نظر بدهی فقط چیزی که شنیده ام فقط سیگار اوایل آن یک حس خوب بدهد که نمی دهد آن حس را هم نمی دهد ؟ فقط حس کن داری پول و وقت خود را صرف دود کردن هیچ چیز می کنی که سرطان هم برایت می آورد ....؟ 

فکر کنم موفق شدم .... حس اشتباه و هدف اشتباه را انتقال بدهم ... 

یعنی این کار باعث شد فکر کنم یک کاری کرده باشم در حالی که هیچ خط کدی ننوشتم ... 

و منظور قبلی که می خواستم بگویم ؟ وقتی حس نداری بلند شوی هیچ کار مثبت یا منفی انجام بدهی ؟ 

گذشته می توانستی بازی کامپیوتری هم انجام بدهی الان دیگر نمی توانی بدون اینکه به تو فشار بیاید بازی کنی این طوری چطوری عوض شدی بد شدی یعنی الان دیگر با هم بازیت نمی توانی بازی کنی دائم پرخاش گر شده ای و دوست داری پرخاش کنی ؟ 

یعنی از بازی کردن که روزی با این کار علاقه به زندگی پیدا می کردی ؟ 

و حس Cool  کول یا باحال داشته باشی دیگر فقط داری عذاب می کشی ؟ چرا به پول نمی رسم ؟ چرا به هدفم نمی رسم دوباره چند خط نه چند لحظه با اولویت زندگی ام یعنی کد نویسی فرار کردم . 

 How can it be that:


In the movement of lunge or lunge, you hit your leg, that is, not hitting, but you press your knee to the floor. There is nothing more ridiculous than when you used to go to the gym...


You wouldn't make this mistake.


That's it so far...


You just want to continue what...


So why don't you do the original thing and everything is wrong again


Because I think I can do something through writing which is easier....


No, the truth is that I don't look at this either, only a miracle can break the lock of everything....


So how can you ruin everything...


In general, he judges wrongly... in the movement part, I have....


It's heartbreaking that I was able to use the movements of Arnold Schwarzenegger's book, which is very old... I think... the movement of his first neck rotation is now wrong... Of course, I'm not an expert, I'm talking about myself... I mean, the thought of a day's hunting There is someone who thinks wrong all the time... I need to think...


give up....Norgyoup I will never give up so what will happen...


What do I want to do....I need this....I need something or someone....so when that person or thing goes too far....? You have not reached your goal, so you are doing life like a futile task....


Like a cigarette that is smoked for no reason and out of habit? Does the person himself not know? Why does he smoke? Or does he drink soda? What is one of its ingredients not known? Yes, now you have to prove that you have never smoked, so you can't comment on this matter, just what I heard, only the cigarette at the beginning gives a good feeling, but it doesn't give that feeling either? Just feel that you are spending your money and time smoking nothing that will give you cancer....?


I think I succeeded... to convey the wrong feeling and the wrong goal...


I mean, this made me think I did something while I didn't write any line of code...


And the previous meaning that I wanted to say? Do you do anything positive or negative when you don't feel like getting up?


You used to be able to play computer games, but now you can't play without being pressured. How did you change like this? You became bad. It means that now you can't play together anymore. Have you become aggressive all the time and you like to be aggressive?


Does it mean that one day you would become interested in life from playing?


And if you feel cool, are you just suffering? Why can't I get money? Why can't I reach my goal? I ran away with my priority in life, coding, in a few lines, not a few moments.

فکر می کردم کار درست این باشه که این پست را قرار ندهم تا اینکه دوباره به این پست گذاشتن ها اعتیاد پیدا کنم ... 

اما اراده من ضعیف هست ... د وباره دارم اشتباهات گذشته ام را تکرار می کنم .

I thought the right thing to do is not to post this until I get addicted to posting again...

But my will is weak... I am repeating my past mistakes again.

صبر کن لعنتی من که بلد بودم 20 سال پیش چطوری بدنسازی کنم که صدمه نبینم یا آن زمان همه چیز را بلد بودم دوباره تصمیم به اشتباه کردن کردم چون دیگر باشگاه نمی روی دائم در خانه تمرین زده می شوی یا اینکه تمرین نمی کنی ... 

از صفر دائم شروع می کنی همان مثال تنبلی دکتر فرهنگ هلاکویی و دائم باید از صفر شروع کنی دائم باید بروی مسیر یک شهری دوباره پشیمان می شوی و می خواهی بروی مسیر شهر دیگری که متاسفانه بر خلاف این مسیر هست باید برگردی .....

Wait, damn, I knew how to do bodybuilding without getting hurt 20 years ago, or I knew everything then, I decided to make a mistake again because you don't go to the gym anymore, you always train at home or you don't train at all...


You always start from zero, the same example of Dr. Farhang's laziness, and you always have to start from zero, you always have to go in the direction of one city, you regret again and you want to go in the direction of another city, which unfortunately is the opposite of this direction, you have to go back.....

This is also a page that has nothing to do with me, it is from YouTube to warm up for exercise


https://www.youtube.com/watch?v=zJMPdEK5lKM


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.